معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه5 از برگزاری مراسم تجلیل از مادران شهدا و ایثارگران غرب تهران خبر داد.

مسعود خسروی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه5 در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به مراسم تجلیل از مادران و ایثارگران در غرب تهران اظهار کرد: با هماهنگی نواحی 7گانه و مدیران محلات بیش از 20عنوان برنامه برای بانوان شهروند و شاغل در قالب‌های تور تفریحی و زیارتی، نمایشگاه، همایش، جشنواره، مسابقه غرفه، دیدار با خانواده شهدا و جشن میلاد، همراه با اجرای برنامه‌های شاد و فرهنگی از  جمله مسابقه،‌مولودی خوانی و اهدای بسته‌های فرهنگی در سطح محلات غرب تهران برگزار می‌شود.

خسروی افزود: به مناسبت ولادت با سعادت فرخنده دخت گرامی نبی اکرم(ص) مراسم گرامیداشت روز زن را در قالب برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی در سطح محلات برگزار می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری جشن‌های نگین آفرینش تصریح کرد: محتوای برنامه‌ها براساس تکریم بانوان محلات، تحکیم بنیان خانواده، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تاکید بر اهمیت و توجه به نقش همسری و مادری در نظر گرفته شده است.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه5 بیان کرد: کارگاه‌های آموزش با موضوع زندگی حضرت زهرا(س)، صرفه جویی و ساده زیستی خانواده، عفاف و حجاب، توجه همه جانبه به نقش بانوان به ویژه نقش آنان در تحکیم بنیان خانواده و تربیت فرزندان، نقش حجاب در سلامت روان و غیره در حال اجرا است.

به گفته خسروی برپایی نمایشگاه با موضوع صنایع دستی،‌عفاف و حجاب و عکس از دیگر برنامه‌های هفته گرامیداشت زن است.

وی ادامه داد: تقدیر از مادران شهید و همسران جانباز، تقدیر از بانوان نمونه و نخبه، جشنواره غذاهای ایرانی و غیره از دیگر ویژه برنامه‌های این جشن است.

معاون شهردار منطقه5 در پایان همچنین در ارتباط برگزاری جشن همراز یاس گفت: این برنامه همراه  با اجرای برنامه‌های شاد، تجلیل از بانوان نخبه و ایثارگر اهدای بسته‌های فرهنگی و اجرای مسابقات فرهنگی با موضوعات مربوط به بانوان و حضرت زهرا(س) ویژه بانوان شاغل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: منطقه5 ، تجلیل ، خسروی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار