معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه6 از برگزاری جشن ولادت حضرت زهرا(س) به مناسبت ولادت حضرت نبی اکرم، روز زن و تکریم مقام مادر خبر داد.

حبیب الله غفوری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه6 در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به برگزاری جشن ولادت حضرت زهرا(س) در بوستان لاله اظهار کرد: مراسم جشن تکریم مقام مادر و روز زن همزمان با ولادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) شنبه از ساعت 16 با حضور علاقه مندان در بوستان لاله برگزار می‌شود.

وی در خصوص ویژه برنامه‌های تدارک دیده شده در این مراسم ادامه داد: برنامه‌های نمایشی و طنز همراه با اجرای  گروه سرود، تواشیح، هم خوانی اجرایی و تجلیل از بانوان، خانواده‌های شهدا و ایثارگران از جمله برنامه‌های این جشن است.

غفوری افزودک غرفه کودک با آماده سازی وسایل، تجهیزات بازی، سرگرمی‌های ویژه کودکان همچنین ارائه خدمات رایگان از جمله گریم کودک، عکس، نقاشی و ... از دیگر برنامه‌های مراسم امروز است.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه6 تصریح کرد: همچنین در این مراسم مسابقه‌ای ویژه بانوان اجرا و به حاضرین به رسم یادبود بسته‌های فرهنگی و هدایا اهدا می‌شود.

وی در پایان عنوان کرد: این مراسم به همت معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه و ناحیه بسیچ ولیعصر امروز شنبه 22فروردین از ساعت 16تا18 در محل آبنمای بوستان لاله برپا می‌شود.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: ولادت ، منطقه6 ، غفوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار