دبیر ستاد برگزاری سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با بیان اینکه کمتر از 40 روز به برگزاری سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن زمان باقی است، گفت : این مسابقات تثبیت کننده جایگاه نظام در عرصه های فرهنگی و قرآنی جهان است.

آغاز شمارش معکوس برای مسابقات بین المللی قرآن/ مسابقات تثبیت کننده جایگاه نظام در عرصه های فرهنگی و قرآنی جهان
به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حسینی دبیر ستاد برگزاری سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در چهارمین هم اندیشی این ستاد با بیان اینکه این جلسات به منظور هم اندیشی برگزار می شود، اظهار کرد: کمتر از 40 روز به برگزاری سی و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم باقی مانده و شمارش معکوس برای حضور مدعوین و متسابقان کشورهای جهان در جمهوری اسلامی ایران آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه مسابقات بین المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران ، بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام است، افزود: باید با اهتمام و تلاشی ویژه برای برگزاری این دوره از مسابقات اقدام کنیم زیرا مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران ، رویدادی است که عرصه تبلیغ و ترویج فعالیت های قرآنی نظام است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی با اشاره به اینکه برای ارزیابی برنامه ها و اقدامات باید با نگاهی علمی تر اقدام کرد، افزود: باید بررسی کنیم هر کدام از برنامه و اقدامات صورت گرفته در مسابقات بین المللی قرآن کریم ، تا چه میزان در جامعه هدف و مخاطبان تاثیرگذار بوده است.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اضافه کرد : مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران ، جایگاه نظام را در عرصه های فرهنگی و قرآنی جهان اسلام تثبیت می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار