امیر محمد زند گفت: چند وقت پیش نویسنده سریال «ستایش» را در مراسمی دیدم و او از نگارش سری سوم این مجموعه و پررنگ شدن نقش محسن در آن به من خبر داد.

امیر محمد زند بازیگر سینما و تلویزیون در  گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص سریال "فوق سری" گفت: کار با مهدی فخیم زاده به دلیل حرفه‌ای بودنش لذت بخش بود تکلیف بازیگر با انسان‌های کار بلد مشخص است و به دلیل مشخص بودن همه چیز سر صحنه انرژی بازیگر تنها صرف ایفای نقش می‌شود.

وی افزود: نقش من در "فوق سری" یک کاراکتر دو بعدی بود که از جهتی خشونت‌های خاص خود را داشت و از سوی دیگر محبت زیادی نسبت به برادرش نشان می‌داد.

بازیگر سریال "ستایش 2" در خصوص صحبت‌های مهدی فخیم زاده مبنی بر حذف سکانس‌هایی از سریال عنوان کرد: فخیم زاده کارگردان کار بلدی است که اگر به بازیگرش اعتماد کند به او اجازه آزادی عمل می‌دهد و حساسیت زیادی روی ادای واو به واو دیالوگ‌ها ندارد؛ نقش من هم در "فوق سری" به  گونه‌ای بود که دچار تغییر نشد اما اگر فخیم زاده می‌گوید سریال دچار تغییرات شده درست می‌گوید چون یک کارگردان روی حرف به حرف دیالوگ‌هایش حساب باز می‌کند و اگر حرفی جا به جا شود معنی جمله و مفهوم سریال تغییر می‌کند.

وی افزود: من هنگام آمدن گروه جدید جلوی دوربین رفتم و از محمود رضوی راضی هستم اما به هر حال هر وقفه‌ای سبب تاثیر منفی در خروجی کار می‌شود؛ خوشبختانه "فوق سری" پر مخاطب‌ترین سریال نوروز شد و خوشحالم که مردم این سریال را پسندیدند؛ به هر حال جلوی هر قطار در حال حرکت سنگ می‌اندازند به "فوق سری" هم انتقاداتی شد که بعضی بر حق و بعضی دیگر ناحق بود و این اتفاق طبیعی است.

زند در خصوص وضعیت "ستایش 3" عنوان کرد: چند وقت پیش نویسنده سریال «ستایش» را در مراسمی دیدم و او از نگارش سری سوم این مجموعه و پررنگ شدن نقش محسن در آن به من خبر داد و گفت: به دلیل تقاضای زیاد مردم قرار است "ستایش 3" را ساخته و قصه آن را به سرانجام برسانیم و محسن هم نقش موثر و زیادی در این فصل دارد و حتما خودت باید آن را ایفا کنی حالا باید منتظر ماند و دید تصمیم مدیران، تهیه کننده و کارگردان چیست و اصلا من می‌توانم در این سری بازی کنم؟

این بازیگر در پایان خاطرنشان کرد: برای همه، آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم سال 94 برای همه سرشار از عشق، پول و سلامتی باشد.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.