گلناز خالصی گفت: اطرافیان به مادر شوهرم می گفتند خدا صبرت بدهد، عجب عروسی داری!

گلناز خالصی بازیگر نقش باران در سریال فوق سری در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، در خصوص این سریال گفت: باران دختری مرموز است که بین سنت و مدرنیته گیر کرده، او در خانواده ای سنتی پرورش یافته بود و علاقه زیادی هم به تشکیل خانواده داشت، اما در عین حال حرف حرف خودش بود و زیربار صحبت های خانواده خود و همسرش نمی رفت. متاسفانه 70 درصد مردم ما دچار این مشکل هستند.

وی در ادامه افزود: "باران" کار اول من بود و به دلیل اینکه فاصله زیادی با شخصیت من داشت، بابت ایفای آن استرس زیادی به من وارد بود، دختر آرام و حرف گوش کنی هستم و باران کاملا سرتق بود، اما مهدی فخیم زاده، محمد صادقی، حبیب دهقان نسب و تمام عوامل پشت صحنه به گونه ای به من کمک کردند که بعد از 4 روز توانستم به خوبی با آن ارتباط برقرار کنم و آن را جزئی از خودم بدانم.

بازیگر سریال فوق سری اظهار داشت: من شاگرد آقای فخیم زاده بودم و کارکردن با ایشان نه سخت تر و نه آسانتر از آن چیزی بود که فکرش را می کردم. کار با آقای فخیم زاده بسیار شیرین و لذت بخش است، او چنان اعتماد به نفسی به من داد که در این گروه حرفه ای احساس غریبی و کوچکی نمی کردم.

وی ادامه داد: اولین سکانس بازی من در مقابل حبیب دهقان نسب بود و این فرد به اندازه ای صبر و تحمل به خرج داد که من فاصله زیادی بین خود و ایشان حس نکنم، در کل صمیمیت خاصی بین بازیگران و عوامل پشت صحنه سریال فوق سری وجود داشت که کمک زیادی به بهتر شدن آن کرد.

وی پیرامون چگونگی ایفای نقش باران عنوان کرد: همانطور که قبلا گفتم، شخصیت باران فاصله زیادی با من داشت، اما جذابیت حرفه بازیگری این است که تو بتوانی ویژگی هایی را که از تو دور است در بازی خود نمایش دهی، باران دختری بود که لج همه را در می آورد، به حدی که اطرافیان به مادرشوهرم گفته بودند خدا به دادت برسد، چه عروسی داری!

وی ادامه داد: البته افرادی که به من خیلی نزدیک بودند می گفتند باورمان نمی شود تو توانسته باشی نقش باران را ایفا کنی.

خالصی در خصوص پایان سریال فوق سری خاطرنشان کرد: حرف و حدیث های زیادی برسر پایان سریال فوق سری است، اظهار داشت: از ابتدا هم حرف و حدیث های زیادی بر سر این سریال بود، فوق سری اولین سریالی است که با محوریت طنز در قالب پلیسی روی آنتن می رفت، فوق سری تلفیقی از طنز و واقعیت بود و تا حدی مخاطب می توانست پیش بینی کند که پایانش متفاوت تر از سایر سریال های خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم همدلی دولت و ملت جهت پیشرفت در تمام زمینه ها گفت: همدلی و همزبانی در لحظه به لحظه زندگی کارآمد است اگر دولت و ملت بتوانند حرف هم را بفهمند جامعه گلستان می شود و بکارگیری این شعار در تک تک مشاغل و زمینه ها کمک شایانی به رشد و ارتقای سطح جامعه می کند.

گلناز خالصی در پایان خاطرنشان کرد: از مهدی فخیم زاده که کمک زیادی در بهتر و طبیعی تر شدن مرموز بودن باران به من کرد و با اعتماد خود مرا به سریالش راه داد و همه مردمی که فوق سری را دیدند، تشکر می کنم و امیدوارم سال 94 سالی سرشار از موفقیت و بهروزی برای همه مردم باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار