امام جمعه پردیس گفت : سخنگوی دولت در این رابطه نرخ تورم را در سال 94 زیر 10 درصد پیش بینی کرده است .

حجت الاسلام حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد صحبت های نوبخت سخنگوی دولت در مورد ساختار بودجه سال 94، گفت: دولت تدبیر و امید بودجه و اعتبارات خود را بر مدار اقتصاد مقاومتی بسته است.

امام جمعه پردیس با تاکید بر اینکه عدد و ارقام از طریق کارشناسان سازمانهای مختلف اعلام و با دیدی تخصصی میزان تورم بیان می شود، تصریح کرد: سخنگوی دولت در این رابطه نرخ تورم را در سال 94 زیر 10 درصد پیش بینی کرده است.

حجت الاسلام توسلی کنترل تورم را مهارت و هنر نمایی دولت تدبیر و امید برشمرد و اضافه کرد : دولت یازدهم با وجود تحریم ها و فشار های اقتصادی موجود نرخ تورم را کاهش و این معضل را مهار کرده است.

امام جمعه پردیس اظهار داشت: باید از سوی دولت مردان به این سئوال مهم پاسخ داده شود که کنترل و مهار تورم به عنوان نقطه مثبت کارنامه دولت به چه قیمتی با چه شاخص هایی صورت خواهد گرفت.

همدلی و همزبانی رمز ادامه اقتدار ایران اسلامی است

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: شعار سال قطره ای گوهر بار و ارزشی در دیدگاه رهبریت جهان اسلام است و همدلی و همزبانی رمز ادامه اقتدار ایران اسلامی است.

حجت الاسلام حسین توسلی با تشریح جایگاه ایران اسلامی در دنیا، گفت: نظام جمهوری اسلامی نظامی بی سابقه و بی نظیر درجهان است.

امام جمعه شهرستان پردیس در ادامه این مطلب افزود : قدرت های شیطانی و در راس آنها امریکا و رژیم جعلی اسرائیل از ایران اسلامی به عنوان پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی و حامی مستضعفان جهان هراس دارند.

حجت الاسلام توسلی با اشاره به نقش مهم و اساسی و محوری مقام معظم رهبری در به هم ریختن معادلات استکبار جهانی ، شعار سال را قطره ای گوهر بار و ارزشی در دیدگاه رهبریت جهان اسلام برشمرد و اضافه کرد : همدلی و همزبانی رمز ادامه اقتدار ایران اسلامی است.

امام جمعه شهرستان پردیس اظهار داشت: ایران اسلامی سدی محکم در برابر استکبار جهانی در جهان اسلام است و استخوانی در گلوی این غده سرطانی در دنیا به حساب می آید.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.