فرماندار شهرستان پردیس گفت : پارک فناوری پردیس یکی از پایگاهها و نماد های ایران اسلامی به عنوان یکی از ستونهای نظام جمهوری اسلامی در دنیاست .

مرتضی حیدری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد پارک فناوری پردیس گفت : ایران اسلامی همواره زیر بار تحریم هاو فشار های استکبار جهانی در گذشت 36 سال از عمر بابرکت نظام جمهوری اسلامی خم به ابرو نیاورده است .

فرماندار شهرستان پردیس با تاکید بر اینکه استکبار جهانی در گوشه و کنار تاریخ د اردوگاه ایران هراسی و اسلام ستیزی تنها شکست را به غنیمت برده است ، تصریح کرد : نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و وحدت ملت ایران و رهبری امام احل و هدایت هاو رهنمود های مقام معظم رهبری برابر دشمن با قامت استوار ایستاده است .

حیدری در تشریح مواضع قدرت ایران اسلامی در زیر فشار های ناجوانمردانه تحریم ها ، اضافه کرد : ایران اسلامی با تکیه بر دانش دانشمندان جوان خود و پتانسیل داخلی مرز های پیشرفت و تعالی را طی کرده است و در بیشتر علوم در دنیا صاحب فکر و اندیشه و نظر است .

فرماندار شهرستان پردیس  اظهار داشت : پارک فناوری پردیس یکی از پایگاهها و نماد های ایران اسلامی به عنوان یکی از ستونهای جایگاه رفیع اقتدار نظام جمهوری اسلامی در دنیاست.

انتهای پیام/  س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.