عضو کمیسیون ویژه جهاد اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به وسعت کشاورزی و دامپروری در شرق استان تهران از جمله رودهن ،دماوند و فیروزکوه ساختار کشاورزی این حوزه نیاز به احیاء دارد.

قاضی پور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت کشاورزی کشور، گفت : خروج امورات کشاورزی از حوزه مسئولیتی وزارت صنعت و معدن و تجارت وگذاشتن این بار سنگین بر دوش وزارت کشاورزی بستر ترسیم آینده‌ای روشن با افق تحول چشمگیر در حوزه اقتصاد کشوراست.

عضو کمیسیون ویژه جهاد اقتصادی مجلس شورای اسلامی تقویت تعاونی های روستایی و افزایش صادرات محصولات کشاورزی و رشد 20 درصدی مواد پروتئینی از طریق عشایر را حلقه های اهداف زنجیره ای سیاست اقتصاد مقاومتی برشمرد و تصریح کرد: حرف‌ها و جلسات و سمینار ها در این رابطه تمام شده است و باید دنبال تقویت زیر بنای این سیاست باشیم.

قاضی پور با معرفی استان تهران، درفهرست تامین کنندگان محصولات کشاورزی و دامپروری اظهار داشت : شهرستانهای تهران در حوزه کشاورزی و دامپروری در مسیر توسعه کشاورزی یک وزنه هستند.

عضو کمیسیون ویژه جهاد اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خاتمه با تشریح سایر ابعاد سیاست اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد : این سیاست در کنار تحولات اساسی در حوزه های صنعت و کشاورزی و سایر حوزه ها در بحث ساماندهی منابع طبیعی ، یکپارچه سازی اراضی ملی را به همراه دارد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.