این روزها بر خلاف شایعات مربیگری علیرضا منصوریان در استقلال خبری را دریافت کردیم که از حضور فرهاد مجیدی به عنوان مربی فصل بعد استقلال خبر می‌دهد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران این روزها بر خلاف شایعات مربیگری علیرضا منصوریان در استقلال خبری را دریافت کردیم که تا حدودی به دور از ذهن نمی باشد شنیده می شود مردان پرتلاش استقلال در صدد آن هستند که در پایان مسابقات فوتبال لیگ برتر اسکوویچ سرمربی فولاد خوزستان را تحت هر شرایط به استقلال منتقل نمایند.

گفته می شود این انتقال در صورتی انجام خواهد شد که مربیگری و دستیار اول این مربی به دستان فرهاد مجیدی سپرده شود. از شواهد امر همچنین برمی‌آید که فرهاد مجیدی تحت هر شرایط سکان رهبری استقلال را تحت هر شرایط به دست خواهد گرفت و اگر فردای فرداها، فرهاد مجیدی را مربی تیم فوتبال استقلال دیدید زیاد تعجب نکنید، ما بقی قضایا بماند برای بعد که در پایان مسابقات لیگ برتر با شما هواداران بیشتر سخن خواهیم گفت، فقط این را بدانید که مقدمات مربیگری فرهاد مجیدی در استقلال تا حدودی هموار گردیده است.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ناصر حجازی

انتهای پیام/
برچسب ها: مجیدی ، مربی ، تیم ، فوتبال ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جواد شاملو
۱۶:۲۷ ۲۴ فروردين ۱۳۹۴
من یک پرسپولیسی هستم و این پیشنهاد را به مجیدی و امثالهم چه در تیم استقلال و چه در تیم پرسپولیس می کنم که دوران خوب بازیگریشان را خراب نکنند . تا تجربه و مدارک مربیگری را کسب نکردند به دنبال همچین جایگاهی نباشند.
آخرین اخبار