سفر رئیس جمهوری به گیلان اولویت‌های نقشه‌ راه توسعه‌ استان را به خوبی مشخص می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ؛ استاندار گیلان در نشست با معاونان ،فرمانداران و جمعی از مدیران کل استان با اشاره به سفر رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید در روز چهارشنبه بیست و ششم فروردین گفت : باتوجه به پیشنهادات ارائه شده از گیلان و بررسی های دقیق کارشناسی در پیش از سفر رئیس جمهوری، دکتر روحانی در دیدار با مردم خبرهای خوشی از رسیدگی به مهم‌ترین مسائل استان را ارائه خواهند داد که تعیین این اولویت‌ها ،نقشه‌ راه توسعه‌ استان را در سالیان آینده به خوبی مشخص می‌کند.

نجفی، با اشاره به زمان بسیار مناسب سفر رییس جمهور به گیلان گفت : باید به صورت شبانه روز تلاش کنیم تا این سفر بیشترین برکات را برای توسعه استان به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت استقبال پر شور از کاروان تدبیر و امید ادامه داد : پس از بیانیه‌ لوزان چشم جهانیان به این سفر استانی رئیس جمهوری دوخته شده است.

وی گفت : حضور پر شور مردم در مراسم استقبال از رئیس جمهور در رشت بار دیگر پایه‌های قدرت سرمایه‌ اجتماعی نظام را به دوستان و دشمنان انقلاب نشان خواهد داد.

وی افزود : مردم گیلان و کشورمان بسیار با هوش هستند و قدرشناس خوبی از مسئولان هستند که صادقانه خدمت می‌کنند.

نماینده عالی دولت در گیلان اظهار امیدواری کرد : ان شاء الله در این سفر با استقبال مناسب مردم و خبرهای خوش از تصویب مصوبات کلان ، همدلی و همزبانی، دولت و ملت بار دیگر نمایش داده شود.

انتهای پیام

برچسب ها: گیلان ، توسعه ، استان ، سفر ، روحانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.