دبیر کل جبهه حامیان ولایت گفت: درخواست تأسیس حزب "حامیان انقلاب اسلامی" را داده‌ایم که مراحل پایانی در وزارت کشور طی می‌شود.

//////
"دلاور صیامی" دبیرکل جبهه حامیان ولایت در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، پیرامون روند فعالیت‌ها و برنامه‌های در حال حاضر این جبهه و برنامه‌های انتخاباتی آن گفت: هم‌اکنون درخواست تأسیس یک حزب دیگر را به وزارت کشور داده‌ایم که "حامیان انقلاب اسلامی" نام دارد و فرایند تأسیس آن به مراحل پایانی در وزارت کشور رسیده است.

بازرس ویژه قالیباف در شهرداری تهران افزود: جبهه حامیان ولایت در حال حاضر جلسات عمومی برگزار نمی‌کند و بیشتر جلسات به صورت خصوصی برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: درخواست تاسیس این حزب به کمیسیون مربوطه در وزارت کشور ارسال شده است و پس از تأیید عملاً فعالیت آن آغاز خواهد شد و دبیرکل این حزب نیز بنده هستم، اما این به معنای انحلال جبهه حامیان ولایت نیست.

دبیرکل جبهه حامیان ولایت با اشاره به شروع فعالیت حزب حامیان انقلاب اسلامی تصریح کرد: إن شاالله به زودی این حزب فعالیت خود را به صورت قانونمند و شفاف آغاز خواهد کرد و در تمامی استان‌ها و شهرستان‌ها نیز دفتر نمایندگی خواهد داشت.

صیامی افزود: هدف ما این است که در قالب این حزب در انتخابات آتی فعالیت کرده و مردم را برای حضور پرشور در انتخابات آتی دعوت کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار