شهردار منطقه 22 گفت: کلینیک گل و گیاه حوزه امور شهری و محیط زیست منطقه 22 طی سال گذشته حدود 8700 نفر ساعت آموزش همگانی برگزار کرده تا مشارکت شهروندان را در ایجاد و گسترش فضای سبز در قطب تفریحی گردشگری تهران به کمک بطلبد.

قاسم مولايي شهردار منطقه 22 در گفت و گو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ا اشاره به ارائه 8700 نفر ساعت آموزشهای محیط زیستی برای شهروندان منطقه اظهار كرد: اداره فضاي سبز حوزه معاونت امور شهري و محيط زيست منطقه بمنظور بالا بردن سطح دانش و آشنایی شهروندان در تمامی ردههای سنی از کودکان تا بزرگسالان، کلاسهای آموزشی متنوعی را در مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه، مدارس، کانون ها و سراهای محله های منطقه برگزار کرده است.

قاسم مولايي شهردار منطقه 22 افزود:  در این راستا افزون بر برگزاری کلاسهای آموزشی با ارائه خدماتی چون برپایی تورهای گردشگری مرتبط و برگزاری غرفه های متعدد در مناسبتهای مختلف همچنین انجام مشاوره و خدمات آزمایشگاهی رایگان، امکانات مناسبی را برای مشارکت شهروندان در ایجاد فضای سبز و حفظ و گسترش آن بوجود آورده است که در سال 94 نیز ادامه خواهد داشت. 
وي گفت: عمده کلاسهای برگزار شده سال 93 با موضوعاتی چون حفظ و نگهداری گلهای آپارتمانی ، آشنایی با نحوه سبزیکاری و نحوه کاشت انواع درخت و گلهای فصلی پیازی بوده است.

 وي در تشريح اهداف اجرای اين برنامه نيز تصريح كرد: ايجاد محیط علمی و آموزشی برای شهروندان، ایجاد علاقه و شوق در جهت حفظ و نگهداری انواع گلها و گونه های درختی از جمله اهدافي است كه شهرداري منطقه 22 در خصوص احیا و نگهداری فضاي سبز در اين محدوده از پايتخت دنبال مي كند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار