ازسری مسابقات فوتبال لیگ دسته یک کشور امروز تیم های مس کرمان وشهرداری اردبیل در دیداری حساس به مصاف هم می روند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ ریس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: این بازی از هفته 20 مسابقات لیگ دسته یک کشور در ورزشگاه کرمان برگزار می شود ودوتیم نیاز مبرمی به کسب 3امتیاز این بازی دارند.

صمد نوتاش بیان کرد: هم اکنون تیم فوتبال مس کرمان با32امتیاز در رده دوم وشهرداری اردبیل با30امتیاز در رده سوم مسابقات لیگ دسته یک کشور قرار دارند وبرای صعود به مسابقه پلی اف رقابتی تنگاتنگ دارند.

وی گفت: در صورت پیروزی هر کدام از این دوتیم شانس تیم برنده برای صعود به مسابقه پلی اف لیگ برتر بیشتر می شود وهردوتیم برای برد به این بازی می آیند.

ریس هیات فوتبال استان افزود: تیم فوتبال فولاد نوین اهواز هم اکنون در صدر جدول مسابقات لیگ دسته یک کشوراست واحتمال صعود تیم فوتبال فولاد نوین اهواز به لیگ برتر به عنوان تیم اول زیاد است.

نوتاش با اشاره به اینکه تیم های فوتبال مس کرمان وشهرداری اردبیل هردو سال گذشته به لیگ دسته یک صعود کردند گفت: رقابت این دوتیم برای صعود به مسابقه پلی اف لیگبرتر ازنکات جالب توجه است.

وی افزود: تیم فوتبال شهرداری اردبیل رکوردار بیشترین تماشاگررادرمسابقات لیگ دسته یک کشور به خود اختصاص داده است ودر هربازی بیش از 10هزار نفر از بازی های تیم فوتبال شهرداری را ازنزدیک دیده اند.

انتهای پیام/س

برچسب ها: اردبیل ، بازی ، شهرداری ، مس ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.