عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت :با بیان این که مجلس شورای اسلامی به دلیل پیشرفت های کشور در زمینه فضایی قدردان تلاش های این بخش است، گفت: تلاش می کنیم تا با حمایت از سازمان فضایی و متخصصان این عرصه به توسعه آن کمک کنیم.

به گزارشخبرنگار جامعه اطلاعاتی باشگاه خبرنگارانعباسعلی منصوری  عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس  شورای اسلامی در مراسم معارفه رییس سازمان فضایی با اشاره به حمایت مجلس از فناوری های فضایی اظهار کرد:تا کنون در عرصه فضایی کشور ایران رشد قابل توجهی را شاهد بوده ایم  و وظیفه خود می دانیم که از افرادی که در رشد این بخش تاثیر گذاشته اند قدردانی کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس  شورای اسلامی بر لزوم حمایت از بخش فضایی در کشور تاکید کرد و گفت: با حمایت از این بخش می توانیم از متخصصان و دانشمندان داخلی بیشتر بهره برد و زمینه اشتغال این بخش را در داخل کشور فراهم کنیم .

وی افزود:کمک به  توسعه تکنولوژی های جدید باعث رونق دانشگاههای کشور شده و مجلس بر اهمیت حمایت از این بخش ها تاکید دارد و علی رغم تمام مشکلات تلاش دارد تا بودجه های لازم را برای توسعه این بخش افزایش دهد.

در ادامه این مراسم  هادی حسینی عضو کمیسیون صنایع و معادن نیز گفت:هر پرتاب موفق ماهواره در فضا در واقع نمایانگر پیشرفت کشور ما در عرصه تکنولوژی است 

حسینی افزود: مجلس در راستای حمایت از بخش فضایی مصمم است و با همدلی دولت و مجلس می توانیم از حقوق ملت ایران در تمام عرصه ها دفاع کنیم.

وی در پایان گفت: امروز نبرد در عرصه علم و تکنولوژی است و ایرانیان با توجه به تلاش و توان بالای خود می توانند در این عرصه ها نیز سربلند باشند.


انتهای پیام/
برچسب ها: فناوری ، فضایی ، افزایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار