همزمان با هفته زن ، جشن همراز یاس با حضور شهردار منطقه 9 ، قائم مقام ، معاونین ، دیگر مسئولان و مدیران و جمعی از بانوان کارمند منطقه و خانواده معظم شهدا و جانبازان برگزار شد.

برگزاری جشن همراز یاس در پهنه جنوبی آزادی
به گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران ، سیدعلیرضا حسینی شهردار منطقه9 در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته زن و ولادت حضرت فاطمه (س) گفت: نقش زنان و مادران ایرانی در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و دوران جنگ تحمیلی انکار ناپذیر است و در تمامی موفقیت های بدست آمده در عرصه های مختلف نیز آنان سهم ویژه ای داشته اند.

وی افزود: نقش بانوان در دوران قبل و بعد از انقلاب محسوس است و اکنون جایگاهی که کشورمان در دنیا بدست آورده مرهون تلاشها و فداکاریها مادران سرزمین مان است که فرزندان و همسرانشان را در پاسداری از این مرز و بوم و مبارزه با دشمنان عازم جبهه ها کرده اند.

حسینی با اشاره به تقارن آغاز سال نو با ایام فاطمیه (س) نیز گفت: در آستانه سال جدید تمامی برنامه ها در قالب طرح بهار فاطمی صورت گرفت و الگوی مناسبی برای التزام به ارزش های اسلامی ، فردی و اجتماعی را بیش از پیش فراهم کرد. 

شهردار منطقه 9 ابراز امیدواری کرد: با توجه به سبک زندگی حضرت فاطمه(س) ، امکان بهره گیری مضاعف از انوار هدایت الهی و برکات فاطمی نیز برای همگان فراهم شود.

برپایه این گزارش، هاشم فخاری معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 9 نیز در این مراسم گفت: بانوان نقش ویژه ای در ارتقا سلامت جامعه دارند و اگر می خواهیم جامعه با نشاطی داشته باشیم باید از خانواده ها شروع کنیم و مادران در تربیت فرزندان و تحکیم بنیان خانواده نقش بسیار ارزنده ای را دارند.

وی افزود: ویژه برنامه های متنوعی همزمان با هفته زن در نظر گرفته شده که تا پایان هفته در مراکز فرهنگی و مذهبی برگزار خواهد شد.

فخاری ادامه داد: اجرای طرح ارتقا کیفیت زندگی بانوان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و برنامه ویژه بانوان مبلغ و مفاهیم قرآنی در حال انجام است.

عاطفه رزاق نیا مشاور شهردار منطقه 9 در امور بانوان نیز در ادامه این مراسم ضمن تشکر از همراهی بانوان همکار در شهرداری منطقه گفت: باید در راستای ارتقا مقام بانوان گام برداریم و نقش زنان در مشارکت های اجتماعی و استفاده از پتانسیل آنان در همین راستای در یک دهه اخیر مورد توجه قرار گرفته است.

وی ابراز امیدواری کرد: با هم افزایی و مشارکت تمامی کارکنان و تشکیل کمیته های راهبردی در آینده و تعامل بیشتر می توانیم مشکلات احتمالی بانوان را به حداقل برسانیم و این مهم با همت همه همکاران و حمایت های شهردار و دیگر مسئولان میسر می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار