بازیکن با تجربه تیم بسکتبال پمینا اصفهان اعتقاد دارد با وجود کم شدن انگیزه های تیم های پایین جدول به خاطر پلی آف چهار تیمی، با کیفیت فعلی لیگ ایران، پلی آف تیم های اول تا هشتم هم معنی ندارد.

ایمان زندی بعد از شکست مقابل دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران توضیح داد: تا کوارتر سوم خوب بودیم اما بعد از آن نیروی تیم تحلیل رفت. با مصدومیت علی باهران به عنوان یکی از مهره های اصلی تیم، نیمکت نشینان آنقدر تجربه برای کمک ندارند. به خصوص مقابل تیم خوبی مثل دانشگاه آزاد و فشار بازی آنها، نیروی تیم تحلیل رفت.

بازیکن پمینا در مورد اختصاص مرحله پلی آف به چهار تیم بالای جدول گفت: این موضوع انگیزه ها را کم می کند. از اواسط فصل به بعد تیم هایی که جزء چهار تیم برتر نیستند، دیگر انگیزه ای برای بازی ندارند. از طرفی شرایط از ابتدا برای همه مشخص بود و با کیفیت لیگ ما، پلی آف تیم های یک تا هشت هم معنی ندارد چون چهار تیم پایین توان رقابت با تیم های اول را ندارند.

گفتنی است تیم پمینا اصفهان تا پایان هفته دوازدهم لیگ در رده ششم جدول جای دارد و شانس های این تیم برای رسیدن به رده چهارم جدول کم است.

انتهای پیام/
برچسب ها: ایمان ، زندی ، پمینا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار