"احتمال حضور دوباره بازیکنان هفت الماس در لیست دوپینگی ها"

3 بسکتبالی و یک والیبالی در لیست جدید دوپینگی ها

فدراسیون پزشکی ورزشی از مثبت شدن تست دوپینگ 4 ورزشکار بسکتبال و والیبال خبر داد.

3 بسکتبالی و یک والیبالی در لیست جدید دوپینگی هابه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از فدراسیون پزشکی ورزشی، جلسه بازبینی اولیه مربوط به تخلف از قوانین مبارزه با دوپینگ 4 ورزشکار بسکتبال و والیبال در محل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ برگزار شد.
 
در این جلسه سه ورزشکار رشته بسکتبال (ماده ممنوعه مصرفی: استروئیدهای آنابولیک و داروی دیورتیک(ادارآور)) و یک والیبالیست (ماده ممنوعه مصرفی: دگزامتازون) که در لیگ برتر حضور دارند و در نمونه گیری انجام شده توسط افسران ستاد ملی مبارزه با دوپینگ نمونه آنها مثبت اعلام شد، ضمن حضور در ستاد ملی مبارزه با دوپینگ توضیحات خود را به مسئولین این ستاد ارائه دادند .
 
در این جلسه مسئولین ستاد ضمن شنیدن دفاعیات و توضیحات ورزشکاران گزارش خود را در خصوص فرایند انجام شده توسط ورزشکاران خاطی، به شورای صدور رای ارائه می کنند تا این شورا نسبت به صدور رای قطعی اقدام نماید .
 
لازم به ذکر است تا زمان برگزاری شورا و تصمیم گیری در خصوص تخلف یا عدم تخلف این ورزشکاران فعالیت ورزشی آنان به صورت تعلیق و نام آنان محرمانه خواهند ماند.

گفتنی است شنیده های خبرنگار ما حاکی از هفت الماسی بودن 3 بسکتبالیست مزبور است.
پیش از این هم 2 بازیکن تیم هفت الماس قزوین به خاطر مثبت اعلام شدن تست دوپینگ خود 2 سال از حضور در میادین بسکتبال محروم شده بودند و به همین دلیل از تعداد بیشتری از بازیکنان این تیم سوپرلیگی در بازی های پیش از تعطیلات نوروز آزمایش دوپینگ گرفته شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار