کارشناس فوتبال گفت: ما اکنون در ساختار ورزشی خود امکان توزیع‌ حوزه‌های مختلف را محیا نمی‌کنیم، و باعث تغییرات در آن نمی‌شویم به همین علت فوتبال ایران، فوتبالی منجمد شناخته می‌شود.

صدر: فوتبال ایران منجمد استحمید رضا صدر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تاریخ فوتبال ایران نشان داد افرادی مثل رایکوف توانسته‌اند تیمی همچون استقلال را دگرگون کنند و از لحاظ فنی، فوتبال زمینی، فوتبال گروهی تکنیکی و تاکتیکی بر یک تیم تاثیر بگذارد ولی وقتی رفت دیگر کسی سراغی از وی نگرفت. یا راجرز سیستم بدنسازی را در فوتبال کشورمان الخصوص پرسپولیس‌ تغییر داد و سرخپوشان‌ را دگرگون ساخت یا برای مثال کرانچار سرمربی سپاهان اصفهان در این تیم کارهای بزرگی را انجام داد ولی وقتی از این تیم رفت کسی سراغی از این سرمربی موفق نگرفت. 
 
وی ادامه داد: در سیستم ورزشی کشور تغییری ایجاد نمی‌شود و نظام و سیستم فوتبال ما ماندگار نیست. 
 
وی در پایان در خصوص برانکو گفت: برانکو در دوره‌ای که در ایران بود کارنامه خوبی داشت ولی در حال حاضر هیچ تاثیری نمی‌تواند بر پرسپولیس بگذارد و این به خاطر مشکلات عدیدهای است که پرسپولیس دارد از قبیل‌ اخلاق، تغییرات مدیریتی، مسئله مالکیت و... در هر صورت معتقدم برانکو نمی‌تواند در پرسپولیس موفق باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار