پس از رقابت‌های مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلستان میان دو تیم استون ویلا و لیورپول مربیان و بازیکنان دو تیم به اظهار نظر پرداختند.

راجرز: راه نیافتن به فینال جام حذفی شرم آور است/ شروود: هواداران عامل موفقیت ما بودند به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در رقابت‌های نیمه نهایی جام حذفی انگلیس باشگاه استون ویلا موفق شد با نتیجه 2بر1 از سد لیورپول بگذرد و این باشگاه سرخ‌پوش ناکامی دیگری را تجربه کند.
 
شروود: هواداران عامل موفقیت ما بودند
 
 تیم شروود سرمربی باشگاه استو ویلا ضمن ابراز رضایت از عملکرد‌ شاگردانش درا ین دیدار گفت: روز بسیار خوبی برای باشگاه فوتبال ما بود، به صورت واضح و آشکار هنوز هیچ پیروزی صورت نگرفته است شاید خیلی از هواداران شانس این را نداشتند که به ورزشگاه بیایند و بازی ما را ببینند.
 
 اما ما  اعتقاد داشتیم چون از لحظه‌ای که پایمان را در زمین گذاشتیم با شور هواداران مواجه شدیم  آنها فوق العاده بودند و درت مام طول بازی ما را حمایت کردند ما در این دیدار هم کاملا برذ زمین بازی تسلط داشتیم و همین مسئله مشکلات زیادی را برای آنها لیورپول به وجود آورد.
 
راجرز: سرمربی باشگاه لیورپول
 
 براندون راجرز سرمربی باشگاه لیورپول پس از باخت 2بر1 تیمش برابر استون ویلا در مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس گفت: واقعا نتیجه شرم آوری بوده او هر کاری که می‌خواست انجام داد تا جائیکه‌ می‌توانست به تیم کمک کرده من فکر می‌کنم  او فوق العاده بود اما در کل تیم ما در این دیدار خیلی خوبی نداشتیم.
 
گفتنی است: باشگاه استونویلا با این برد توانست  به فینال جام حذفی انگلیس دست یابد و حریف باشگاه آرسنال شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، سرمربی ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار