دبیر بخش مناطق جشنواره تئاتر دانشگاهی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

فضای جزیره‌ی کیش بوی تئاتر می‌گیرد

شهاب‌الدین حسین پور گفت: خیابان‌های جزیره‌ی کیش با برگزاری جشنواره تئاتر دانشگاهی بوی تئاتر می‌گیرد.

شهاب‌الدین حسین پور دبیر بخش مناطق جشنواره تئاتر دانشگاهی در گفتگو با خبرنگار تئاتر باشگاه خبرنگاران در خصوص این بخش گفت: چند سالی بود که بخش مناطق جشنواره دانشگاهی به فراموشی سپرده شد اما امسال من به همراهی دبیر جشنواره سعی کردیم این بخش را دوباره احیا کنیم زیرا بچه‌های شهرستانی امکانات تهران را ندارند. 

وی ادامه داد: بواسطه‌ی اجرای نمایش "بیوه‌های غمگین سالار جنگ" در شهرهای مختلف، گزینه‌هایی را برای برگزاری بخش مناطق در شهرهای مختلف انتخاب کردیم. انزلی از جمله‌ی این شهرها بود اما متاسفانه امکان پذیر نشد و در نهایت منطقه آزاد کیش به لطف «محب خدایی» قبول میزبانی کرد و قرار است پنجم تا دهم اردیبهشت بخش مناطق را در کیش برگزار کنیم. 

حسین پور افزود: ما در برگزاری بخش مناطق جشنواره تئاتر دانشگاهی 2حامی معنوی همچون دانشگاه آزاد اسلامی و خیریه "کمک" داشتیم البته لطف زیاد را خدایی معاون گردشگری سازمان مناطق آزاد کیش به ما داشت. 

وی اظهار داشت: 300 نفر برای جشنواره مناطق ثبت نام کردند150 فیلم برای ما  ارسال شد و در نهایت با تصمیم نیما دهقان، شهرام کرمی و کامکار 20 اثر انتخاب شد. 

حسین پور با اشاره به انتخاب آثار از سراسر کشور عنوان کرد: آثاری از شهرهای تبریز، خراسان، گلستان و سمنان در بخش مناطق جشنواره حضور دارند. 

وی ادامه داد: برنامه‌های ما در منطقه آزاد کیش شامل برگزاری ورک شاپ و تله تئاتر خیابانی است؛ در واقع در فضای جزیره با اجرای تئاترهای خیابانی بوی تئاتر در جزیره کیش می‌پیچد. 

حسین پور تصریح کرد: درپی فراهم آوردن زمینه  حضور هنرمندان بزرگ در این جشنواره هستیم تا اتفاقات کم نظیری را در بخش مناطق جشنواره  تئاتر دانشگاهی رقم زنیم. 

وی خاطر نشان کرد: نبود بودجه بزرگترین مشکل جشنواره تئاتر دانشگاهی بوده است که امیدوارم حل و جشنواره به خوبی برگزار شود البته با توجه به برخی مسائل ممکن است نواقصی هم به وجود آید اما همه‌ی بچه‌های دبیر خانه سعی می‌کنند این جشنواره را به نحو احسن برگزار کنند. 



انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار