کارشناس فوتبال در خصوص ارزیابی‌اش از حریفان تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی گفت: بدون شک تیم‌های همگروه ایران نمی‌توانند برای تیم ملی مشکل ساز شوند.

تیم‌های همگروه ایران نمی‌توانند مشکل ساز شوند/محک بازیکنان جوانی باید در دستور کار کی‌روش باشدرحمان رضایی در گفتگو  با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: تیم‌های فوتبال هند، عمان، گوام و ترکمنستان قدرتمند نیستند بر این اساس تیم ملی کار سختی مقابل این تیم‌ها نخواهد داشت.

رضایی در ادامه عنوان کرد: به هر حال کی‌روش می‌تواند از این بازی‌ها نهایت استفاده را  کند و بازیکنان جوان را در این بازی‌ها محک بزند و تیم ملی خوبی برای مراحل بعد رقابت‌های جام جهانی درست کند.

مدافع  اسبق تیم ملی تصریح کرد: تیم ملی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی هم می‌‌تواند آقای گلی این رقابت‌ها را برسد آورد. چرا که با تیم‌هیا آسانی هم گروه است و می‌تواند نهایت استفاده از این بازی‌ها ببرد.

رضایی اظهار داشت: به طور حتم تیم ملی می‌تواند با اختلاف 2 گل این تیم‌ها را شکست دهد تیم ملی کشورمان از لحاظ وضعیت بهتری نسبت به تیم‌های هم گروهش دارد و می‌تواند این تیم ها را به راحتی ببرد.

کارشناس فوتبال در خصوص ماندن کی‌روش در تیم ملی اظهار داشت: به هر حال مسئولان فوتبال بهترین تصمیم را گرفتند که کی‌رش را حفظ کردند. کی‌روش با شناختی که از تیم ملی دارد بهتر از سایر مربیان می‌تواند این تیم را هدایت کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کی روش باید تغییر و تحولاتی در تیم ملی بدهد از یکسری بازیکن جوان در تیم ملی استفاده  کند. همچنین کی‌روش ضعف‌های فنی تیم ملی از جمله سرعت را باید برطرف کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار