مشکلات مدیریتی پرسپولیس در راه است

سرعت و تاکتیک، تخصص تیم های برانکو

با جذب ستاره‌های مسن مدنظر هدایتی، سرعت که یکی از اصلی‌ترین فاکتورهای موفقیت تیم‌های برانکو است از بین می‌رود.

سرعت و تاکتیک تخصص تیم های برانکوبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم فوتبال پرسپولیس با حضور برانکو ایوانکوویچ اولین تمرین خود را برگزار کرد.

برانکو مربی کارنامه داری است که همیشه به جوانگرایی مشهور است، جوانگرایی که تیم‌های تحت هدایت او را شاداب و با نشاط نشان داده است، در گذشته فوتبالی که سرمربی جدید سرخپوشان طرح ریزی می کرد بر پایه جوانان سرعتی و تکنیکی بود، ولی در حال حاضر برانکو سرمربی تیمی می‌باشد که با وجود حسین هدایتی عضو جدید هیأت مدیره سرخ‌ها به فکر جذب ستاره‌هایی است که اکثرا پا به سن گذاشته‌اند و در صورت جذب این افراد، سرعت که یکی از اصلی‌ترین فاکتورهای موفقیت تیم‌های برانکو می‌باشد، کم رنگ می‌شود و اگر سرمربی سرخ‌ها هنوز بر اصول حرفه ای خود پایبند باشد، شاید در دراز مدت با مشکل مواجه شود.

حواشی و مشکلات دیگری که طراح جدید پرسپولیس ممکن است با آن ها مواجه شود، بازیکن سالاری است، سرخ پوشان پایتخت در زمان مربی گری تیم توسط درخشان بارها ثابت کردند که می‌توانند هرکدام یک تیم را به طور کامل به حاشیه ببرند. پیام صادقیان گل سرسبد حاشیه سازان می‌باشد که حضور یا عدم حضورش در میدان هم باعث حاشیه سازی می‌شود و یا سوشا مکانی که با وجود توهین به سرمربی وقت تیم بعد از 2 جلسه غیبت در تمرین حاضر شد و بازی مقابل النصر عربستان به میدان رفت، این بازیکنان کوچکترین نمونه‌های بازیکن سالاری در پرسپولیس است و باید دید برانکویی که همیشه بر اصول حرفه ای خود پایبنده به چه صورت جلوی این ناهنجاری‌ها را می‌گیرد و یا مانند مربیان گذشته پرسپولیسی بر این بد اخلاقی‌ها چشم پوشی می‌کند.

یکی از اصلی‌ترین مشکلاتی که ممکن است ایوانکوویچ را در آینده نه چندان دور شوکه کند، عدم ثابت مدیریت در پر طرفدارترین تیم آسیا است، تیمی که فصل جاری را با مدیریت محمد رحیمی آغاز کرد و فقط با گذشت چند هفته به شکل عجیب و غیر فوتبالی از سمتش اخراج شد و حمید رضا سیاسی که به گواه اکثر مدیران و پیشکسوتان او را از جنس فوتبال نمی‌دانستند، مدیریت باشگاه پرسپولیس را بر عهده گرفت، عمر مدیریت سیاسی نیز چند هفته بیشتر دوام نیاورد و وی راهی زندان شد تا حواشی مدیریت پرسپولیس به اوج خود برسد، بعد از گذشت مدتی بلاتکلیفی بالاخره وزارت ورزش به صورت مستقیم به موضوع مدیریت سرخ پوشان ورود کرد و نژادفلاح را به عنوان قائم مقام باشگاه پرسپولیس معرفی کرد. نژادفلاح نسبت به مدیران قبلی تیم در این فصل با اقبال بیشتری مواجه شد و حضور او را هواداران راحت‌تر از سایرین قبول کردند.

حال باید دید برانکو ایوانکوویچ با این حواشی و مشکلات چه می‌کند و بعد از گذشت چند هفته مانند سرمربیان اسبق پرسپولیس دم از مشکلاتی که از بدو ورودش به پرسپولیس در جریان آن‌ها قرار داشته می زند یا نه.

**مشکلات مدیریتی پرسپولیس در راه است/نام سرپرست در چارت اداری پرسپولیس حذف می‌شود

مشکلات مدیرتی این روزها به بزرگترین دغدغه سرخ پوشان تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران آزادی سیاسی از زندان باعث مشکلات مدیریتی در تیم پرسپولیس شده است، نژاد فلاح به عنوان قائم مقام باشگاه پرسپولیس حکم گرفته و مسئولان وزارت ورزش و جوانان هم به وی گفتند که باشگاه پرسپولیس مدیر عالی به نام سیاسی دارد  که در زندان است.

بر این اساس اکنون با آزاد شدن حمید رضا سیاسی وی به صورت عملی مدیر عامل قانونی پرسپولیس است و نژادفلاح قائم مقام رسمی پاشگاه به حساب می آید این در حالی است که نژادفلاح در مصاحبه رسمی اعلام کرد به هیچ عنوان سیاسی را به عنوان مدیر عاملی قبول ندارد و قائم مقام سیاسی نیست.

این اظهارات نژادفلاح به نوعی توپ را به زمین وزارت ورزش می‌اندازد تا به نوعی در این امر وارد ماجرا شده و این مشکل را برطرف کنند چرا که برانکو و کادر فنی جدید با امضای نژادفلاح و پول هدایتی به پرسپولیس آمدند و به هیچ عنوان سیاسی را نمی‌شناسند و اگر سیاسی بخواهد به طور قانونی همین امروز می‌تواند حکم برکناری برانکو را بدهد.

این موضوع مشکلی است که این روزها به بزرگترین دغدغه پرسپولیسی‌ها تبدیل شده است و اگر به سرعت این موضوع رسیدگی نشود ممکن است خیلی زود تیم به آرامش رسیده را وارد بحران و هیاهوهای بزرگتری کند.

به  این مشکل می‌توانید اختلاف نظر شدید حسین هدایتی و شرکت بهنام پیشرو کیش را هم اضافه کنید که بر سر استفاده از نام و برند پرسپولیس اختلاف نظر زیادی دارند، و از روزی که هدایتی حمایت مالی از باشگاه پرسپولیسی می‌کند فعالیت های شرکت بهنام پیشرو کیش هم محدود شده و به صفر رسیده است.

*جدایی قریب الوقوع عبدی از پرسپولیس

ادامه همکاری حسین عبدی با باشگاه بستگی به جلسه امروزش با نژاد فلاح دارد، در هر صورت احتمال قطع همکاری عبدی با باشگاه پرسپولیس بیشتر از ادامه همکاری‌اش با این باشگاه است.

اگر عبدی از باشگاه پرسپولیس جدا شود آن وقت باشگاه باید حق الزحمه این مربی را پرداخت کند.

با جدایی حسین عبدی از باشگاه پرسپولیس احتمال این که یک پرسپولیسی دیگر به این تیم اضافه شود، وجود دارد.

اینچنین است که نام عابد زاده به گوش می‌رسد اما هنوز مشخص نیست.

*پروژه برکناری خوردبین کلید خورد

نژاد فلاح و هدایتی رابطه  خوبی با خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس ندارند و اگر شنیدید که به زودی حکم لغو فعالیت خوردبین صادر شد و شخص دیگری جایگزینش شد و یا اینکه نام سرپرست در چارت اداری پرسپولیس حذف شد خیلی هم تعجب نکنید چرا که مدیران باشگاه پروژه برکناری خوردبین را کنار زدند.

*امامی فر آنالیزور تیم پرسپولیس می‌شود

نادر باقری و علیرضا امامی‌فر با برانکو دیروز جلسه داشتند و برانکو امروز قرار است که تکلیف این 2 مربی را مشخص کند که به آن ها نیاز دارد یا نه!

این طور که از شواهد بر می آید برانکو 99 درصد این 2 مربی را نمی‌خواهد اما احتمال اینکه علیرضا امامی‌فر حکم آنالیزوری را اخذ کند زیاد است، به هر حال علیرضا امامی‌فر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و اگر از این تیم جدا شود باید حق باشگاه و حقوقش را بدهد، بر این اساس مسئولان باشگاه پرسپولیس قصد دارند به یک صورتی از وی استفاده کنند.

شایان ذکر است علیرضا امامی فر زمان علی دایی آنالیزور پرسپولیس بود.

*خواسته AFC از النصری‌ها

کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC از مقامات النصر مدارک بیشتری خواست چرا که گفته های مسئولان النصر قابل توجیه برای AFC نبود.

بر این اساس AFC از مسئولان النصر خواسته که مدارک محکمه پسندتری ارائه دهند و در غیر این صورت پرونده را مختوم اعلام می‌کند.

*بنگر 90 درصد بازی با سپاهان را از دست داد

محسن بنگر مدافع پرسپولیس 90 درصدی بازی با سپاهان را از دست می‌دهد.

این بازیکن در بازی با استقلال خوزستان دچار مصدومیت شد و پزشکان از وی MRI گرفتند، به هر حال کادر فنی پرسپولیس تمرینات ویژه‌ای برای بنگر در نظر گرفتند اما معلوم نیست به بازی با سپاهان برسد یا نه!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار