اعضاي کميسيون هاي برنامه و بودجه و اجتماعي مجلس امروز جداگانه به استان ايلام سفر کردند تا در جریان طرح های عمرانی در دست اجرا و بررسی مسائل و مشکلات اجتماعی قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛  اين نمايندگان با دعوت علي محمد احمدي نايب رئيس کميسيون برنامه و بودجه  و نماينده دهلران ، دره شهر ، آبدانان   و بدره   و عمران علي محمدي عضو کميسيون اجتماعي و نماينده ايلام ، سيروان ، چرداول، ملکشاهي ، مهران و ايوان به استان سفر کردند .

اعضاي کميسيون هاي برنامه  و بودجه پیش از ظهر امروز  در اولین برنامه خود  از از طرح های در دست اجرای شهرستان دهلران بازدید کردند.

 اعضای این کمیسیون هدف از بازدید خود را بررسی وضعیت اجرای طرح های عمرانی بویژه در حوزه آب و خاک عنوان کردند .

تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به ظرفیت های کشاورزی نفت و گاز  در این شهرستان،  به رقم بودجه سال 94 اشاره کرد و  گفت : در این بودجه به تکمیل طرحهای نیمه تمام و اثرگذار در حوزه عمرانی توجه شده .

احمدی نایب رئیس کمیسون برنامه و بودجه و نماینده دهلران ، دره شهر ، آبدانان و بدره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت حضور اعضای این کمیسیون در استان گفت : حضور اعضا کمیسیون برنامه و بودجه مجلس فرصت خوبی برای توجه این کمیسیون به تکمیل طرح های نیمه تمام استان است .

بازدید از تونل انتقال آب به دشت عباس ، جاده چم سرخ – حاضر میل دهلران – مجتمع پتروشیمی و شرکت درجلسه اداری این شهرستان از برنامه های این کمیسیون در شهرستان دهلران است .  

همچنین عصر امروز اعضای کمیسیون مجلس شورای اسلامی به دعوت عمران علی محمدی عضو کمیسیون اجتماعی و نماینده ایلام ، سیروان ، چرداول ، ملکشاهی ، مهران و ایوان وارد ایلام شدند .  

بررسی مشکلات اجتماعی به ویژه موضوع اشتغال  در استان ایلام هدف اصلی رئیس  کمیسیون اجتماعی مجلس به ایلام است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی  عصر امروز در بدو ورود به استان ایلام  در فرودگاه شهدای ایلام هدف از سفر به این استان را بررسی مشکلات  و مسائل اجتماعی به ویژه در حوزه های بنیاد شهید  و امور ایثارگران ، کمیته امداد  و بهزیستی  اعلام کرد.

عزیزی با بیان اینکه در این سفر نگاه ویژه ای به وضعیت اشتغال استان ایلام خواهیم داشت افزود : پس از بررسی مسائل و مشکلات در تهران جلساتی با حضور وزراء مربوطه  و نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی واستاندار ایلام تشکیل  و راهکار هایی برای رفع مشکلات  ارائه خواهد شد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی پس از ادای احترام به شهدای گمنام شهر ایلام برای بازدید از مرز بین المللی مهران و بازدید از شهر مهران به این شهرستان سفر کرد.


انتهای پیام/س 

برچسب ها: ایلام ، سفر ، اعضا ، کمیسیون ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.