نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: دوران 8 ساله جنگ عراق بر علیه ایران اسلامی اوج افتخارات ملت غیور و سلحشور ایران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ عمران علی محمدی اعلام کرد: شجاعت و شهامت جوانان در دوران دفاع مقدس استکبار جهانی در منطقه را به خطرانداخت.

علی محمدی اضافه کرد: حماسه 8 سال دفاع مقدس بی تردید از مهم ترین و ماندگارترین دوران تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی است که درس های زیادی به مردم بخصوص نسل جوان آموخت.

وی افزود: حضور بی نظیر و همه جانبه جوانان ایرانی در جبهه های حق علیه باطل جهانیان را به شگفت آورد و از آن مهم تر اداره جنگ توسط همین جوانان و پیروزی های متوالی آنان جهان را به لرزه انداخت.

نماینده مردم ایلام ، مهران ، سیروان ، چرداول ، ایوان و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: حماسه ای که با وجود حمایت همه جانبه کشورهای استکباری ، اعراب منطقه و حتی سازمان های به ظاهر بی طرف بین المللی از رژیم متجاوز بعث عراق صورت گرفت، برگی بی بدیل از شجاعت و شهامت را در تاریخ کهن ایران زمین به یادگار گذاشت.

وی اظهار کرد: امروز نیز همان شور وشوق زمان جنگ در بین جوانان ایلامی و ایرانی وجود دارد و همین شهادت طلبی جوان ایرانی است که موجب رعب و وحشت استکبار جهانی شده است.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.