مدیر موسسه دارالقرآن علامه طباطبایی گفت: در روزهای 26 و 27 فروردین ماه بعد از نماز مغرب و اعشاء همایش بزرگ قرآن و تفسیر با حضور مراجع معظم و مفسران قرآن و همچنین اساتید حوزه برگزار می‌شود.

برگزاری همایش قرآنی با حضور مراجع و اساتید حوزه

حجت الاسلام مرتضی نجفی قدسی مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به همایش قرآنی اظهار کرد: همایش قرآنی طی دو شب در روزهای 26 و 27 فروردین ماه با حضور مراجع معظم تقلید و ریاست مجلس خبرگان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در همایش مفسران قرآن و اساتید تفسیر که با همکاری مجمع عالی قرآن برگزار خواهد شد، که در روز اول حضرات آیات مکارم شیرازی و محمد یزدی و همچنین در روز دوم آیت الله جعفر سبحانی و آیت الله جوادی آملی افاضه کلام خواهند کرد.

مدیر دالقرآن ادامه داد: این جلسات بعد از نماز مغرب و اعشاء آغاز و در پایان مراسم از دو مفسر قرآن و یک محقق علوم قرآنی تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی تاکید کرد: در شب دوم که با حضور اساتید سطوح عالی حوزه علمیه برگزار می‌شود، از تلاش‌های چندین ساله آیت الله خزعلی مفسر قرآن و پیشکسوت عرصه تفسیر و آیت الله سید کمال فقیه ایمانی صاحب تفسیر نورالقرآن، و همچنین حجت الاسلام علی اکبر بابایی مولف کتب روش شناسایی و مکاتب تفسیری تجلیل خواهد شد.

حجت الاسلام  نجفی قدسی در پایان گفت: موسسه دارالقرآن علامه طباطبایی مفتخر است که میزبان مراجع معظم تقلید و اساتید تفسیر قرآن و حوزه است که به همین مناسبت دوره‌های تفسیری منشور جاوید حضرت آیت الله جعفر سبحانی، کتاب دو جلدی تفسیر حضرت آیت الله حاج شیخ مرتضی حائری و همچنین تفسیر یک جلدی حضرت آیت الله خزعلی به اساتید معظم حوزه تقدیم خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار