تیم نونهالان و نوجوانان استان لرستان، به عنوان نماینده جودو ایران در ششمین دوره رقابتهای بین المللی ارمنستان (امیدهای المپیک) شرکت می کنند.

حضور تیم لرستان به عنوان نماینده ایران در رقابتهای امیدهای المپیک ارمنستانبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ششمین دوره رقابتهای بین المللی ارمنستان (امید های المپیک) در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان طی روزهای 5 و 6 اردیبهشت، با اهداف توسعه مهارت های جودوکاران نوجوان ، تحکیم روابط دوستانه بین کشورهای شرکت کننده و آماده سازی پیش نیازها جهت سومین دوره المپیک نوجوانان برگزار می گردد.

این پیکارها قرار است با حضور کشورهای صاحب نامی همچون گرجستان و  ارمنستان برگزار شود و از تیم ایران هم دعوت شده است تا ورزشکاران خود را برای شرکت در این رقابتها اعزام کنند. 

برهمین اساس، تیم لرستان که چندی پیش در رقابتهای قهرمانی کشور به مقام قهرمانی رسیده بودند، به عنوان نماینده ایران در این تورنمنت شرکت خواهند کرد.

رقابتهای رده سنی نونهالان در اوزان 30-، 34-، 38-، 42-، 46-، 50-، 55-، 60-، 66-، 66+ و رقابتهای نوجوانان  در اوزان 42-، 46-، 50-، 55-، 60-، 66-، 73-، 81-، 81+ برگزار خواهد شد.  

انتهای پیام/
برچسب ها: جودو ، لرستان ، ارمنستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار