وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در شوراي اداري شهرستان رودبار گفت: پهناي باند اينترنت که در ابتداي کار دولت 500گيگابيت بود تا پايان سال به 4هزار گيگابيت افزايش مي‌يابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت، محمود واعظي با بيان اينکه توسعه دولت الکترونيک که از مصوبات شوراي عالي مجازي است از سوي رييس جمهور به تمام دستگاه‌ها ابلاغ شده، گفت: از ابتداي فعاليت دولت يازدهم تاکنون به 8 هزار روستاي کشور اينترنت پرسرعت داده شده و تا پايان سال تعداد روستاي داراي اينترنت پرسرعت به 25 هزار روستا خواهد رسيد.

وي با بيان اينکه هم اکنون 40 شهر کشور به نسل چهارم اينترنت پرسرعت متصل هستند،افزود: اين تعداد شهر تا پايان سال به 5 برابر افزايش مي‌يابد.

محمود واعظي که به نمايندگي از رييس جمهور به شهرستان رودبار رفته بود قول پيگيري مشکلات آب و فاضلاب - محصول زيتون -احداث مجتمع پتروشيمي لوشان و فيبر نوري و اينترنت رودبار را به مردم اين شهرستان داد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۹ فروردين ۱۳۹۴
بببخشید من متوجه نشدم؟پهنای باند 8 برابر میشه یعنی سرعتمون زیاد میشه ؟ واقعا این کارو میکنن؟؟ یا اینکه چندتا شهر و روستارو اضاف میکنن به باند اینترنت همین سرعتی که دارییم ازمون میگیرن :)))))))))))

ایشالا که خیره
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۸:۰۹ ۲۷ فروردين ۱۳۹۴
شتر در خواب بیند پنبه دانه