سیاره مریخ 24 سال آینده مقصد اولین گروه از فضانوردان ماجرا جو خواهد بود.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران؛ آژانس فضایی ناسا اعلام کرده است که قادر به ارسال سفینه سرنشین‌دار به مدار قمر فوبوس سیاره مریخ تا سال 2 هزار و 33 خواهد بود و پس از آن در سال 2039 اولین فضانورد را بر سطح سیاره مریخ فرود خواهد آورد. 

خبر شوکه کننده ناسا در خصوص ارسال فضانورد به مریخ + تصاویر

گفتنی است ماموریت ارسال سفینه سرنشین دار به مدار قمر فوبوس سیاره مریخ نخستین گام است و به گفته کارشناسان در سال 2033 محقق خواهد شد. 

بررسی‌ها نشان می‌دهند براساس این پژوهش فضانوردان در آن زمان قادر خواهند بود تا به مطالعه در خصوص دوماه فوبوس و دیموس ماه دیگر سیاره مریخ بپردازند. 

خبر شوکه کننده ناسا در خصوص ارسال فضانورد به مریخ + تصاویر

کارشناسان فضایی اعلام کرده‌اند ارسال سفیه فضایی به سیاره سرخ بسیار پیچیده است و نیازمند به تحقیقات بسیار گسترده دارد تا بدون شکست اجرایی شود. 

خبر شوکه کننده ناسا در خصوص ارسال فضانورد به مریخ + تصاویر

کارشناسان اعتقاد دارند برای محقق شدن این طرح مریخ نورد کنجکاوی که تنها کاوشگر فعال در سطح مریخ است باید محوطه‌های بیشتری را پیموده اطلاعات دقیق‌تری در خصوص این سیاره، اتمسفر و رسوبات و جنس خاک آن برای محققان ارسال کند. 


منبع دیلی میل 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۰:۳۹ ۲۰ تير ۱۳۹۴
با سلام میخواستم یک هکر بازی clash of clans رو به اطلاع شما برسونم ،این شخص با برنامه ای به اسم روبات که ساخته مردم رو گول میزنه و از کانت بازیشون سو استفاده میکنه همین موضوع واسه ی لیدر کلن ما اتفاق افتاد (بازی کلش) و لیدر ما برنامه رو نصب کرد وبعد از چند دقیقه جیمیلش هک شد ...