حسین فرکی سرمربی سپاهان بعد از برد مقابل پرسپولیس با اشاره به اینکه مشکل خلعتبری اخلاقی نبوده است گفت:جای خلعتبری در این برد خالی بود.

فرکی:جای خلعتبری در این برد خالی بودبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: سرمربی تیم سپاهان اصفهان  پس از پیروزی 2 بر1 مقابل پرسپولیس گفت:بازی سخت و دشواری را پیش بینی می کردیم و البته خیلی انگیزه داشتیم.

وی ادامه داد: سهم ما در ایجاد موقعیت ها روی دروازه حریف، بیشتر بود و البته باید بگویم خوشحالیم از این پیروزی آن هم در مقابل تیم پرسپولیس، این برد را تقدیم می کنیم به هواداران مان.

وی گفت:آقای برانکو تازه آمده و می خواهد به طور جدی کارش را از فصل آینده شروع کند.احساس ما این بود که می توانیم همچون بازی با تراکتور آنها را ببریم. ما خودمان را به پرسپولیس تحمیل کردیم و آنها جزء چند ضد حمله موقعیتی نداشتند.

وی گفت:من در یک مورد اعتراض جدی داشتم و آن هم صحنه ای بود که داور گل ما را قبول نکرد من تا مطمئن نباشم به سمت داور نمی روم و اگر مطمئن باشم برای خودم حقی قائل هستم که اعتراض کنم.آقای بصیرت هم در آن صحنه اخراج شد و اگر گل درست بوده نباید بصیرت هم اخراج می‌شد.

حسین فرکی سرمربی سپاهان بعد از برد مقابل پرسپولیس  با اشاره به اینکه مشکل خلعتبری اخلاقی نبوده است گفت:درباره موضوع خلعتبری قبل از بازی بحث شد و دیگر ضرورتی ندارد صحبتی کنم.

وی افزود:فوتبالیست ها مثل فرزندان ما هستند و هر تصمیمی که می گیریم به نفع ما و آنها و باشگاه است . مشکل اخلاقی نبوده چون در مواردی با باشگاه مشکل پیدا کرده بود ترجیح دادم نباشد تا مشکلش را حل کند و برگردد.

فرکی ادامه داد:موضوعش اصلا حاد نبود. این بحث ربطی به بازی پرسپولیس نداشت و به خلعتبری هم تبریک می‌گویم و جایش خالی بود و امیدوارم در ادامه از او استفاده کنیم.

وی افزود:نتایج دو هفته گذشته ما را خیلی امیدوار کرده اما من می دانم تا روز آخر چیزی قابل پیش بینی نیست. ما هنوز چهار بازی سخت دیگر داریم که می توانند دشوارتر از دو بازی گذشته ما باشند. ما اگر بازی های خودمان را برنده باشیم اتفاقات خوبی برایمان می افتد.


انتهای پیام/
برچسب ها: آلونسو ، فرمول یک ، مک لارن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار