رئیس دبیرخانه شورای ملی سالمندان بهزیستی کشور گفت:به منظور جلوگیری از اختلالات آن‌ها در آینده نزدیک در حال طراحی است. بسته‌های حمایتی بیمه سالمندی

 فرید برایت سده، رئیس دبیرخانه شورای ملی سالمندان بهزیستی کشور در گفتگو با  خبرنگار رفاهی باشگاه خبرنگاران،   با اشاره به طرح‌های جدید مراقبتی و پیشگیری سالمندان اظهار کرد: کارگروه ویژه‌ای برای آموزش و پیشگیری اختلالات سالمندان در حال تدوین است که در صورت شکل‌گیری پایه‌های اولیه این طرح تا پایان سال اجرایی می‌شود. 

وی ادامه داد: 6 میلیون سالمند در کشور وجود دارد که تعدادی از سالمندان تحت پوشش بیمه‌های مختلف و تعدادی دیگر نیز تحت پوشش بیمه‌های نهادهای حمایتی هستند اما پیشنهاد جدید سازمان برای سالمندان ، پوشش بیمه سالمندان بالای 60 سال است تا آنها نیز مورد حمایت قرار بگیرند. 

رئیس دبیرخانه شورای ملی سالمندان بهزیستی کشور افزود: طرح دیگر سازمان ، بیمه پیشگیری سالمندان است تا بسته‌های حمایتی و مراقبتی ویژه‌ای پیش از ورود به سالمندی در نظر گرفته شود و حمایت‌هایی از خانواده‌های سالمندان به منظور نگهداری آنها در منزل صورت گیرد.
 
برایت سده در پایان گفت: با توجه به رشد صعودی سالمندان در کشور باید برنامه‌های ویژه‌ای جهت آموزش، پیشگیری برای حمایت از این قشر و جلوگیری از شکل گیری مشکلات جدید پیش بینی شود. 

انتهای پیام/

برچسب ها: بیمه ، سالمند ، برنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار