پیشکسوت استقلال گفت: از روز اول گفتم استقلال با قلعه نویی قهرمان نمی‌شود و نتیجه نخواهد گرفت.

روشن: از اول می دانستم استقلال با قلعه‌نویی نتیجه نمی‌گیرد.حسن روشن، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: اول فصل می‌دانستم استقلال با قلعه‌نویی قهرمان  نمی‌شود، اما همه می‌خندیدند الان همه چیز مشخص است. وی می بینند که تیم نتیجه نمی گیرد و از کورس قهرمانی عقب افتاده  است کاری نمی‌توان برای آبی پوشان انجام داد.

وی ادامه داد: سال آینده هم افشارزاده از قلعه‌نویی حمایت کند حتما قهرمان می شود. 

روشن تاکید کرد: بابد برای سال آینده برنامه‌ریزی کنند و از مربیان دیگری بهرمند ببرند تا حداقل استقلال به جایگاه واقعی‌اش دست یابد.
 
گفتنی است: حسن روش کاپیتان سابق تیم ملی از ابتدای فصل چندین مصاحبه انجام داد و می‌گفت: استقلال نتیجه‌ای نخواهد گرفت با این حال تنها شانس آبی‌پوشان برای کسب سهمیه آسیایی است.

*استقلال تیم بی‌ثباتی بوده است

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: قلعه‌نویی بارها و بارها قول قهرمان شدن استقلال را داده ولی اکنون می‌گویم چرا آن همه وعده به این هوادار تحقق نیافت.

روشن در خصوص نتایج اخیر تیم استقلال اظهار داشت: باید عنوان کنم برای من از همان روز نخست روشن و معلم بود که تیم به جایگاهی در لیگ دست پیدا نمی‌کند و به مقام قهرمانی نمی رسد.

وی در ادامه افزود: متاسفانه دلیل عدم نتیجه‌گیری تیم استقلال این بود که هیچ حساب و کتابی ندارد، اما در مقابل چهار، پنج تیم هستند که مدعی قهرمانی بوده و زحمات بسیاری کشیدند و با داشتن چارت باشگاهی و برنامه‌ریزی منظم جزو تیم‌های بالای جدول هستند، اما استقلال فاقد این خصوصیت‌ها بوده است.

روشن در ادامه با انتقاد از امیر قلعه‌نویی تصریح کرد: امیر قلعه‌نویی در مصاحبه‌های مختلف بارها و بارها اعلام کردند که فلانی و فلانی از فوتبال شناخت درستی ندارد و به اصطلاح چیزی از فوتبال نمی‌داند، اما این گفته‌ها برای یک تیم بزرگی مثل استقلال نمی‌تواند نتیجه بخش باشد.

پیشکسوت باشگاه استقلال با اشاره به اینکه هزینه‌ها باید در جای درستی خرج شود اذعان کرد: اکنون همه به تکاپو افتاده‌اند تا تیم بتواند نتیجه لازم را کسب کند و حال که نتوانسته به قهرمانی دست یابد در فکر این هستند که هزینه‌ها را در کسب سهمیه استقلال در جام باشگاه‌های آسیا خرج  کنند که به نظر من کار درستی نیست و بهتر است به جای آن این پول در آکادمی فوتبال هزینه شود چرا که استقلال و پرسپولیس آکادمی کاملی ندارند و همین مسئله باعث می شود که تیم‌ها به فکر خرید بازیکن باشند و پرداخت نکردن مطالبات آنها نیز مشکلات دیگری را بوجود می‌آورد و تمام این مسائل باعث می‌شود که بر روی عملکرد تیم و بازیکن تاثیر نامطلوب بگذارد و خروجی آن رقم زدن تیم بی‌ثباتی درلیگ است.

وی با تشریح عملکرد امید قلعه‌نویی اذعان کرد: آقای قلعه‌نویی شمایی که خود را مربی برتر لیگ حرفه‌ای می‌دانسته‌اید و دائم از قهرمانی حرف زده‌اید؟ پس چرا که قهرمان شدن استقلال محقق نشد؟! حالا  بیا این تیم را قهرمان کن. اگر در یک بازی 9 بازیکن ثابت حضور نداشته باشد عملا تیم بی‌ثبات است زیرا فوتبال 40 درصد درون زمین و 60 درصد عوامل بیرونی را تشکیل می‌دهد. به نظر من هزینه در بدست آوردن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا خرج اضافه خواهد بود.

روشن با پرداختن به تشییع غریبانه پیکر عارف قلی‌زاده عنوان کرد: قلی‌زاده بزرگ استقلال بود که مراسم تشییع بسیار غریبانه‌ای داشت زیرا در مراسم وی کسی از جمله بازیکنان، کادر فنی و مدیریت استقلال حضور نداشت که به وی ادای احترام کنند و این جای بسی تاسف و تاثر دارد.

پیشکسوت باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: 2 مسئله در باشگاه‌ها مهم و تاثیرگذار خواهد بود که می‌توان به احترام به بزرگتر و پیشکسوت و دومی به آکادمی فوتبال اشاره کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار