امیر غفارمنش گفت: این رنسانس باید اتفاق بیفتد که بتوان از هر قشری انتقاد کرد وگرنه در عرصه فیلم طنز به جایی نمی‌رسیم.

امیر غفارمنش بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: باید انتقادپذیری در جامعه افزایش پیدا کند و این رنسانس اتفاق بیفتد که بتوان از هر قشری انتقاد کرد وگرنه در عرصه فیلم طنز به جایی نمی‌رسیم.

غفارمنش در مورد جایگاه فیلم طنز اظهار داشت: هر دو اثر جدی و طنز هر کدام جایگاه خود را دارند و نمی‌توان گفت کدام یک تأثیرگذاری و مخاطبان بیشتری دارند.

وی ادامه داد: فیلم‌های ساخته شده طنز در سینما متأسفانه از جایگاه خوبی برخوردار نیستند، دلیل آن هم نبودن روحیه انتقادپذیری و وجود محدودیت‌ها و خط قرمزها در عرصه فیلم طنز است.

غفارمنش تصریح کرد: طنز خوب، طنزی است که درد داشته باشد و تأثیرگذار باشد. مانند آمپول که درد دارد ولی باعث بهبودی سریع‌تر می‌شود. بیان درد همراه با شیرینی در فیلم طنز باعث تأثیرگذاری بیشتر می‌شود و مخاطبان بیشتری را جذب می‌کند.

این بازیگر سینما و تلویزیون در مورد تعداد فیلم‌های طنز بیان کرد: تعداد فیلم‌های طنز مهم نیست، مهم کیفیت این فیلم‌هاست که باید سطح فیلم‌های طنز بالا برود و تأثیرگذاری و عمق بیشتری داشته باشد و محتوای خوبی به مخاطب ارائه کند.

غفارمنش برای بهبود فیلم‌های طنز بیان کرد: در فیلم‌های طنز باید به نیازهای مخاطبان و مشکلات آن‌ها توجه شود و باید سطح سلیقه مردم و فیلم‌سازان بهبود یابد و هم‌چنین خط قرمزها کم شود و از آن‌هایی مردم به نشاط احتیاج دارند فیلم‌های با نشاطی در عرصه طنز ساخته شود.


انتهای پیام/
برچسب ها: غفارمنش ، طنز ، بازیگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسیحا
۲۱:۲۰ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
سلام
هیچکس جنبه نقد رو نداره همه از اینکه مورد نقد قرار بگیرند ناراحت میشن.
Iran (Islamic Republic of)
هانا
۲۱:۱۵ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
سلام
مصاحبتون خیلی عالی و سازنده بود.
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا
۲۱:۱۲ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
با سلام خدمت شما و عرض تشکر بابت مصاحبه خوبتون.
انتقادسازنده بسیار خوب و مفید فایده است به شرط اونکه افراد و قشرهای مختلف جامعه نقدپذیر باشن و بیخود نسبت به نقد جبهه نگیرند،زیرا نقد منصفانه باعث پیشرفت می شود. :-)
آخرین اخبار