مدیر اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه دو منطقه 6 از برپایی کارگاه آموزشی گیاهان، گل‌های فصلی و پیازی در سرای محله کشاورز غربی خبر داد.

برپایی کارگاه آموزشی گیاهان فصلی /برگزاری بازارچه خود اشتغالی بانوان هنرمند در منطقه 6اعظم محمدی مدیر اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه دو منطقه 6 در گفت‌و گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برپایی کارگاه آموزش گیاهان فصلی در این ناحیه اظهار کرد: توسط واحد علم و زندگی سرای محله کشاورز غربی اداره اجتماعی و فرهنگی این ناحیه اقدام به برگزاری کارگاه آموزش آشنایی با گیاهان، گل‌های فصلی و پیازی در سرای محله کشاورز غربی شده است. 

وی تصریح کرد: این کارگاه بر اساس سرفصل ابلاغی آموزش شهروندی و مشارکت کلینیک گل و گیاه با هدف آشنایی شهروندان با روش پرورش این گیاهان اجرا و در پایان به شرکت کنندگان بسته‌های آموزشی اهدا شد. 

محمدی در خصوص برگزاری بازارچه خود اشتغالی بانوان هنرمند ادامه داد: واحد کارآفرینی سرای محله کشاورز غربی اقدام به برپایی بازارچه خود اشتغالی بانوان هنرمند کرده است. 

مدیر اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه دو منطقه در پایان تاکید کرد: در این بازارچه‌، بانوان آثار هنری خود را برای فروش به عرضه گذاشته که با استقبال پر شوری از سوی شهروندان محدوده مواجه شد. 

انتهای پیام/ 
برچسب ها: پرورش ، گل ، گیاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار