معاون اجتماعی منطقه 14 از بررسی محصولات دست آفرین این منطقه از سوی نمایندگان سازمان فنی و حرفه‌ای و صنایع دستی استان تهران خبر داد.

 محصولات دست آفرین منطقه 14 مورد ارزیابی قرار گرفتمحمد حسن ذیبخش معاون اجتماعی  شهرداری منطقه 14 در گفتگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه محصولات دست آفرین این منطقه از سوی نمایندگان سازمان فنی و حرفه‌ای و صنایع دستی استان تهران مورد بررسی قرار گرفت اظهار کرد: این مجموعه با تاکید بر توسعه مشاغل خانگی در مرکز خدمات اجتماعی منطقه 14 با ظرفیت عرضه بیش از 300 محصول از 100 کارآفرین دارالمومنان طهران آغاز به کار نموده است که تمامی محصولات آن توسط نمایندگان این عرصه مورد بررسی قرار گرفت. 

وی تصریح کرد: این محصولات در ابعاد های: کیفیت محصول – متناسب با نیاز شهروندان – مزیت‌ رقابتی محصول و زیبایی، کار آرایی و ایرانی بودن آن ارزیابی شد. 

ذیبخش ادامه داد: پوشاک سنتی، کیف و کفش – تابلوهای هنری – ترمه – جاجیم – مصنوعات چرمی – چوب، خاتم ، پیکر تراشی، فرش و گلیم، رومیزی و کوسن – سفال و سرامیک – شیشه‌گری – عروسک‌سازی – مصنوعات فلزی و میناکاری – مصنوعات سنگی و مصنوعات چند هنری از جمله محصولات دست آفرینی هستند که در این مجموعه عرضه می‌شوند. 

معاون اجتماعی در خصوص نتایج قابل توجه خرید از این محصولات نیز گفت: با خرید از این محصولات می‌توانیم شاهد توسعه کسب و کار خانگی و حمایت از کارآفرینان با مزیت رقابتی – کاهش هزینه‌های تولید – حذف هزینه‌های زائد و غیر ضروری از طریق حذف واسطه و ایجاد فرصت برای کارآفرینان نوپا و ارتقا شناخت نسبت به صنایع دستی ایران و ترویج و توسعه آن باشیم. 

انتهای پیام/ 


برچسب ها: شهر ، منطقه ، محصول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار