دنی آلوز:

بارسلونا بدون شک باز هم ژرمن ها را می برد

دنی آلوز بازیکن باشگاه بارسلونا مدعی شد که تیمش بدون شک برنده بازی برگشت برابر پاری سن ژرمن خواهد بود.

بارسلونا بدون شک باز هم ژرمن ها را می بردبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، در رقابت های این هفته لیگ قهرمانان اروپا در روز سه شنبه باشگاه پاری سن ژرمن و بارسلونا در نیوکم و در مرحله برگشت به مصاف هم می روند.
 
بارسلونا که گام نخست را محکم برداشته است و توانسته پارک دو پرانس به برتری 3 بر 1 برابر ژرمن ها دست یابد، هم اکنون در خانه باید بازی برگشت را انجام دهد.
 
 اما در این میان دنی آلوز بازیکن باشگاه بارسلونا که دیدار رفت را برابر ژرمن ها به دلیل مصدومیت از دست داد آماده بازی در دیدار بازگشت است و معتقد است تیمش می تواند بدون شک برنده این دیدار حساس باشد.
 
وی در این خصوص گفت: ما دوباره در این بازی هم می توانیم به پیروزی دست یابیم چرا که می دانیم چطور با آنها بازی کنیم.
 
روحیه تیم ما آن است که بسیار جنگنده ظاهر شویم برای هر توپ بی امان بجنگیم و در هر بازی چنانچه قبلا بازی کردیم بتوانیم ظاهر شویم، ما می توانیم درمورد برتریمان فکر کنیم چرا که باید بازیمان را کنترل کنیم و تمام توجهمان به گل زدن باشد و این همان راهی است که می توانیم برابر پاری سن ژرمن به برتری دست یابیم.
 
گفتنی است، در رقابت های این هفته لالیگا بارسلونا موفق شد با نتیجه 2 بر صفر از سد والنسیا بگذرد و جایگاهش را همچنان با اختلاف 2 امتیاز تثبیت کند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: آلوز ، بارسلونا ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار