سرمربی تیم پدیده مشهد پس از پایان بازی تیمش در مقابل استقلال تهران گفت:یک امتیاز در این بازی حق ما بود.کسانی که بازی را دیدند قضاوت خواهند کرد.

ساختار لیگ برتر ایران روی بحران حساب باز می کند
به گزارش گروه  ورزشی باشگاه خبرنگاران،سرمربی تیم پدیده مشهد گفت:پدیده تیمی ست که ماههاست درگیر مسائل مالی بوده ولی امروز   قد علم کرد. ضربات آخر را خوب نزدیم اما من راضی هستم.در مورد داوری هم مشکلی ندارم و فقط در یک صحنه باید ببینم که خطای پنالتی بوده یا نه؟

وی افزود: ما پنج هفته است که داریم روی استخوانمان راه می رویم و همین باعث می شود که من بگویم از تیمم کاملا راضی هستم.

وی ادامه داد: هیات مدیره درباره مسائل باشگاه  تصمیم می گیرد اما با توجه به این اتفاقاتی که افتاده و روندی که ما طی کردیم، سال آینده من قطعا در تیم پدیده نخواهم ماند.


مرزبان گفت: ولی اکنون خوشحالم که ما دیگر در لیگ ماندگار هستیم و سه بازی آینده را برای بقا نمی جنگیم. این هدیه ما به مردم مشهد است.

مرزبان ادامه داد: ما از ابتدای فصل یک قلب متحد  بودیم و توانستیم آن را به تپش دربیاوریم تا امروز همیشه مردم مشهد پشت سر ما بودند و اعتراضی نداشتند.


مرزبان گفت: من اول فصل گفتم ما 35 امتیاز بگیریم در لیگ ماندنی هستیم  و تا کنون 31 امتیاز را گرفتیم و در مقایسه با تیم هایی که پول زیادی خرج کردند ما فوق العاده عمل کردیم.

وی ادامه داد: ساختار لیگ برتر ایران به گونه ای است که روی بحران ها حساب باز می کند، نوع یارگیری تیم ها به گونه ای است که تیم ها در صورت محرومیت یا مصدومیت به مشکل می خورند اما ما خیلی خوب توانستیم جلوی این معضل را بگیریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار