سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط حاکم بر این تیم گفت: ما به قطر می‌رویم اما ذهنمان در تهران است.

محمود خوردبین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در همه جای دنیا وقتی تیمی وارد مسابقات بین المللی می‌شود تمام ارکان باشگاه امکانات‌ را فراهم می کنند تا آرامش به مجموعه‌ تیم تزریق شود اما این موضوع در باشگاه‌ پرسپولیس مشاهده نمی‌شود.

خوردبین در ادامه عنوان کرد: خیلی ناراحتم از اینکه پرسپولیس سرگردان ترین تیم دنیا است معلوم نیست برسر این تیم چه آمده است هر کسی ساز خودش را می‌زند.

 وی تصریح کرد: مسئولیت افراد در باشگاه پرسپولیس مشخص نیست این اتفاقات انگیزه ها را به حداقل می‌رساند و باعث می شود که تیم نتواند آن طور که باید نتیجه بگیرد.

 خوردبین در خصوص دیدار با لخویا قطر گفت: طبیعی است برای برد به قطر می‌رویم و تمام تلاشمان این است که نگذاریم اتفاقات مدیریتی روی ذهن بازیکنان تاثیر بگذارد همه ذهنمان در تهران است اما باید ببینیم در نهایت چه کسی به عنوان مدیر عامل انتخاب می‌شود.

وی در ادامه عنوان کرد: لخویا به تازگی قهرمان لیگ قطر شده و از انگیزه بالایی برخوردار است این تیم قطری برای صعود به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم دارد اما ما هم تیمی با نام بزرگ پرسپولیس هستیم که در  دیدار رفت با یک نتیجه مقتدرانه این تیم را با شکست بدرقه کردیم.

 وی در پایان گفت: به هر حال ما می‌خواهیم همان بازی دور رفت را تکرار کنیم تا با دست پر به ایران باز گردیم تا لااقل این پیروزی مرهمی بر دل هواداران باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: خوردبین ، لخویا ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار