سانتی کازون بازیکن اسپانیایی باشگاه آرسنال گفت: امیدوارم الکس سانچز با گل زنی‌هایش در در فینال ما را به قهرمانی برساند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، الکس سانچز بازیکن شیلیایی باشگاه آرسنال که فصل پیش از بارسلونا به جمع توپچی‌ها پیوست توانسته برای این تیم بسیار درخشان ظاهر شود و در مدت حضورش در این تیم 22 گل به ثمر برساند.

 اما وی در رقابت‌های نیمه نهایی جام حذفی توانست بسیار تاثیر گذار ظاهر شود و عامل پیروزی تیمش در برابر ریدینگ‌ و صعود به مرحله فینال شود.

سانتی کازورلا‌ بازیکن اسپانیایی باشگاه آرسنال نیز ضمن تحسین وی اعلام کرد که وی و هم تیمی‌هایش امیدوار هستند او بتواند در فینال نیز چنین عملکردی در برابر استون ویلا داشته باشد.

وی در این خصوص گفت: ما امیدواریم او بتواند این آمادگی خود را حفظ کند و بتواند در بازیها فینال هم این گونه گل به ثمر برساند ما برای او بسیار خوشحالیم او بازیکن کلیدی ما محسوب خواهد شد، در این لحظه ما امیدواریم دو باره هم بتواند گل به ثمر برساند.

 البته همه‌ی ما خسته هستیم او هم هست چرا که او هم در پایان فصل مسابقات کوبا آمریکا را پیش رو دارد و او مرتبا در حال بازی است ما هم اکنون می‌توانیم فصل را تمام کنیم اما او پس از اتمام لیگ باید باز هم بازی کند.

گفتنی است: دیدار فینال جام حذفی انگلیس را دو تیم آرسنال و استون ویلا برگزار می کند که فصل پیش ارسنال موفق شد پس از نه سال به قهرمانی جام حذفی دست یابد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کازورلا ، سانچز ، آرسنال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار