آنچه در روی خط تهران دوشنبه این هفته گذشت؛

حکایت قطع درختان کوهسار چیست/ رویای دستیابی رانندگان تاکسی به خودروهایشان کی به حقیقت می رسد

در روی خط تهران دوشنبه این هفته پیگیری موضوع های قطع درختان کوهسار در منطقه 5 مشکل نوسازی ناوگان تاکسی رانی و نبود سیستم نبوبت دهی در بیمارستان شفا یحیائیان صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، قطع دختران در کوهسار منطقه 5 موضوعی بود که روی خط تهران دوشنبه این هفته در سوژه اول خود به آن پرداخت.

این در حالی است که نزدیک به 40 اصله درخت در کوهسار منطقه 5 قطع و تغییر کاربری داده شده است.

اهالی منطقه 5 از روی خط تهران خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

ماجرا از این قرار است که در 6 ماه گذشته فضای سبز واقع در کوهسار که نزدیک به 40 اصله درخت در آن وجود داشت تغییر کاربری داده شده و دراین محل گودبرداری شده تا برای ساخت ساختمان جدید آماده شود.

در ایام تعطیل اقدام به قطع درختان کردند شهرداری نیز به اهالی این منطقه وعده احداث کتابخانه و سرای محله را داده است در حالی که 3 سرای محله در نزدیکی این زمین وجود دارد و نیازی به احداث سرای محله در کوهسار نیست.

اهالی کوهسار بیشتر نیازمند فضای سبز هستند نه سرای محله.

روی خط تهران موضوع را عباس سمیع معاون شهرسازی معماری منطقه 5 پیگیر شد.

وی در پاسخ با تکذیب درختان در کوهسار اظهار کرد: در یک یا دو سال گذشته هیچ گونه قطع درختی در کوهسار انجام نشده است در حقیقت این زمین برای احداث مسجد  در سال 92 در نظر گرفته شده است.

معاون شهرسازی معماری منطقه 5 افزود: زمین کوهسار برای احداث مسجد به دست کمیته مساجد منطقه 5 در نظر گرفته شده است و در 2 سال گذشته هرگز درختی در این محل قطع نشده است.

وی تصریح کرد: تصویر درختان قطع شده در گزارش روی خط تهران با زمین کوهسار ارتباطی ندارد بلکه مربوط به قطع درختان در محل دیگر است.

* رویای دستیابی رانندگان تاکسی به خودروهایشان کی به حقیقت می رسد

روی خط تهران در سوژه دوم خود به مشکلات نو سازی ناوگان تاکسیرانی پرداخت رانندگان تاکسی در سال گذشته اقدام به ثبت نام برای نوسازی خودروهای خود کردند اما با گذر مراحل اداری مختلف هنوز موفق به نوسازی خودروهایشان نشده اند.

رانندگان تاکسی برای نوسازی خودروهایشان اقدام به پرداخت وجه نقد کرده اند اما با گذشت 5 ماه هنوز هیچ خبری از نوسازی خودروهایشان نیست.

این در حالی است که ایران خودرو مدعی است ستاد سوخت کشور به آن ها بدهکار است

موضوع را با جمشیدیان مدیر روابط عمومی ستاد حمل و سوخت کشور در میان گذاشتیم

وی در پاسخ با اشاره به این که هیچ مشکلی میان ایران خودرو و ستاد سوخت وجود ندارد و موضوع به سال های گذشته مربوط است اظهار کرد: بر اساس مصوب هیات دولت ، ستاد سوخت موظف به پرداخت بدهی ایران خودرو از حساب مالی خود است و بدهی ایران خودرو پرداخت می شود و ایران خودرو باید خودروهای رانندگان تاکسی را به آن ها تحویل دهد.

روی خط تهران موضوع را از ایران خودرو پیگیر شد اما متاسفانه مسئولان ایران خودرو حاضر به پاسخگویی به روی خط تهران نشدند.


این در حالی است که ستاد سوخت بدهی خود را پرداخت کرده است؛ اما هنوز رانندگان تاکسی موفق به دریافت خودروهایشان نشده اند.

روی خط تهران این موضوع را پیگیر خواهد شد و امیدواریم مسئولان هر چه سریع‌تر چاره ای برای رفع این معضل بیاندیشند.

* سرانجام ماجرای سردرگمی بیماران بیمارستان شفا یحیائیان به کجا می رسد

سردرگمی بیماران و نبود سیستم نوبت دهی بیماران در بیمارستان شفا یحیائیان موضوعی بود که روی خط تهران در سوژه سوم خود پیگیر آن شد.

این گزارش در قالب تصویر ارسالی شهروندان پیرامون مشکلات بیماران به دلیل نبود سیستم نوبت دهی در بیمارستان شفا یحیائیان در روی خط تهران دوشنبه این هفته پخش شد.

ماجرا از این قرار است که بیماران از نقاط مختلف به بیمارستان شفا یحیائیان مراجعه می‌کنند اما به دلیل نبود سیستم نام نویسی با مشکلات بسیار مواجه می‌شوند.

بیماران با مراجعه به این بیمارستان در ساعت‌های مختلف با ادعای تمام شدن وقت نوبت دهی بیماران و تکرار این جملات به دست مسئولان بیمارستان شفا یحیائیان در ساعت‌های مختلف مواجه می‌شوند.

این در حالی است که بیمارستان‌های دیگر به بیماران وقت تلفنی نیز می‌دهند اما این بیمارستان از این موضوع نیز ممانعت می‌کند.

روی خط تهران موضوع را پیگیر خواهد شد امیدواریم هر چه سریع‌تر این معضل بزرگ برطرف شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار