شاخص بورس و اوراق تهران در ساعات اولیه معاملات 2 اردیبهشت شاخص کل با 47 واحد افزایش به 66 هزار و 876 واحد رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ،در ساعات اولیه معاملات 2 اردیبهشت تعداد 222 هزار و 567 سهم اوراق بهادار به ارزش 502 میلیارد و 507 میلیون ریال در 24 هزار و 95 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

شاخص بورس و اوراق تهران در ساعات اولیه معاملات 2 اردیبهشت شاخص کل با 47 واحد افزایش به 66 هزار و 876 واحد رسید.

روند مثبت شاخص امروز در حالی ادامه دارد، که در روزهای گذشته تالار بورس با روند منفی رو‌به ‌رو بوده و امیدواریم این سبز پوشی تالار تداوم داشته باشد.

به گفته‌ی برخی از کارشناسان این تشنج در بازار سرمایه را می‌توان حاصل هیجانات و ترس سهامداران از قیمت سهام‌ها دانست که باعث بالا رفتن صف فروش و در نتیجه کاهش ارزش معاملات تالار شده است.

علاوه بر این عرضه‌ی روزهای اخیرحقوقی‌ها نیز مزید بر علت شد و به جای کمک به بازار باعث ریزش شدید‌تر شد.

همچنین مقداری یاس و ناامیدی مجدد نسبت به قطعی شدن مذاکرات نیز بر این روند فرسایشی بازار افزود.

اما با خبرهای شنیده شده از کاهش سود بانکی دریچه‌ی امیدی برای بازار باز شد تا از این طریق با واریز نقدینگی به این بازار رونق از دست را باز یابد.

شاخص قیمت(وزنی-ارزشی) با روند مثبت 13 واحدی به 28 هزار و 607 و شاخص کل(هم‌وزن) با روند مثبت 24 واحدی به 10 هزار و 178 واحد رسید.

بیشترین تاثیر را در معاملات امروز گروه بانکی‌ها داشته و پر بیننده‌ترین نمادها را نیز گروه بانکی‌ها تشکیل دادند.

در بازار فرابورس نیز با توجه به قفل شاخص فرابورس در پله 750 واحدی در ساعات اولیه معاملات امروز با رشد 1 واحدی به 751 واحد رسید.

پر بیننده‌ترین نماد فرابورس مربوط به فولاد هرمزگان جنوب و پالایش نفت لاوان بوده و بیشترین تاثیر را در شاخص پتروشیمی مارون و فولاد هرمزگان جنوب داشته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: بورس ، ساعات ، اولیه ، عرضه ، تقاضا ، افزایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار