جعفری در مراسم تشکیل زنجیره انسانی در روز زمین پاک مطرح کرد:

همدلی با طبیعت برای رسیدن به زمین پاک شعار نیست/ برگزاری اختتامیه جشنواره مشکات

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با بیان اینکه همدلی با طبیعت برای رسیدن به زمین پاک شعار نیست، گفت: همکاری شهروندان با شهرداری تهران می تواند مهمترین عامل رسیدن به زمین پاک باشد.

به گزارش خبرنگار محیط زیست باشگاه خبرنگاران، حسین جعفری مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در مراسم تشکیل زنجیره انسانی در روز زمین پاک که امروز (چهارشنبه) با حضور دانش آموزان در فلکه دوم صادقیه برگزار شد، با بیان اینکه مشارکت دادن دانش آموزان در رویدادهای زیست محیطی هدف اصلی این سازمان است، اظهار کرد: ترویج و تبلیغ کارزار آسمان آبی و زمین پاک با شعار همدلی با طبیعت برای زمین پاک است.

وی با اشاه به شرکت دو مدرسه دخترانه از منطقه 5 در طرح تشکیل زنجیره انسانی در روز زمین پاک و پاکسازی بوستان استقلال در این منطقه ،گفت: افزایش حس مسئولیت پذیری دانش آموزان در حوزه محیط زیست شهری، ارتقاء حساسیت عمومی نسبت به مسائل زیست محیطی از اهداف دیگر این طرح عظیم است.

جعفری با بیان اینکه پلیس راهور در این طرح با شهرداری تهران همکاری کرده است، تصریح کرد: تشکیل زنجیره انسانی و توزیع کیسه های زیست تخریب پذیر بین رهگذران اعتراض خود را نسبت به آلودگی های زمین اعلام کرده و از شهروندان درخواست تلاش بیشتر برای رسیدن به زمینی پاک را کرده اند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در ادامه با تاکید بر اینکه طرح هایی از این دست می تواند بر بزرگسالان تاثیرگذار باشد، گفت: این طرح می تواند توجه عمومی را نسبت به رویدادهای متعارف در شهر با محتوای زیست محیطی جلب کند.

وی در پایان با توجه به همکاری ستاد محیط زیست در هفته زمین پاک با سازمان مدیریت پسماند، افزود: پاکسازی کوهستان دربند در 3 اردیبهشت ماه، پاکسازی بوستان لاله در 7 اردیبهشت ماه با سمن های زیست محیطی و اختتامیه جشنواره مشکات در 5 اردیبهشت ماه از مهمترین برنامه های این سازمان است.

انتهای پیام/
برچسب ها: منطقه 5 ، جعفری ، پسماند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار