مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: همایش یمن تنها نمی ماند در بقاع متبرکه کردستان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان از برگزاری همایش یمن تنها نمی ماند در راستای حمایت و دفاع معنوی و سیاسی از مردم مظلوم این کشور در بقاع متبرکه استان خبر داد.

سلمان روحی گفت: همایش یمن تنها نمی ماند در راستای حمایت و دفاع معنوی و سیاسی از مردم مظلوم این کشور در بقاع متبرکه استان کردستان برگزارمی شود.

وی افزود: این همایش با هدف محکوم کردن تخریب مساجد و اماکن مذهبی و زیرساخت های اقتصادی، بیمارستان ها و مدارس و همچنین به شهادت رساندن مردم بی گناه بخصوص کودکان یمن توسط وهابیون و آل سعود برگزار می شود.

روحی بیان کرد: این تجمع بزرگ امروز بصورت همزمان پس از نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان های سنندج، بیجار و قروه همزمان با سراسر کشور با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود. 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان افزود: قرائت قرآن، سخنرانی، قرائت دعای کمیل، مداحی، شعرخوانی و قرائت بیانیه از جمله برنامه های پیش بینی شده در این تجمع بزرگ است.

وی درپایان گفت: اقشار مختلف مردم کردستان با حضور پرشورخود در این تجمع بزرگ، ضمن محکوم کردن این تجاوز بی رحمانه، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی به عنوان حامیان اصلی این اقدامات خواهندزند.

انتهای پیام/س
برچسب ها: تنها ، همایش ، حمایت ، محکوم ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.