سرمربیان دو تیم بسکتبال مهرام و شهرداری گرگان بعد از دیدار هفته پانزدهم از بازی با یکدیگر و تیم خود صحبت کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال مهرام بعد از پیروزی مقابل شهرداری گرگان در جمع خبرنگاران به استفاده از عبارت بازی انتقامی واکنش نشان داد و گفت: کسی که واژه انتقام را به کار می برد، دیدگاهی انسانی ندارد. ما با یکدیگر در زمین رقابت می کنیم. حریفان به ما نشان داده اند که همیشه باید بازی را محکم نگه داریم.

وی ادامه داد: همانطوری که قبلا هم گفتم، در سالن امن آزادی تنها مفاهیم بسکتبالی مطرح است. از تمام عوامل فدراسیون هم خواهش می کنم که نظارت خوبی تا پایان بازی ها برای برگزاری خوب و سلامت مسابقات داشته باشند.

وی ادامه داد: بازی بعدی ما مقابل دانشگاه آزاد بسیار سخت است و هر اتفاقی در این بازی ممکن خواهد بود اما در نهایت همه چیز دست خدا است.

قدرت مهرام با حدادی و خارجی بالا رفته بود

اسداله کبیر سرمربی تیم شهرداری گرگان هم بعد از بازی با مهرام به ضعف تیمش که همیشه نقطه قوت آنها محسوب می شد، اشاره کرد: ما امروز از نظر دفاعی که همیشه نقطه قوت تیم محسوب می شد، کاری انجام ندادیم. البته حامد حدادی و بازیکن خارجی نیز به تیم مهرام اضافه شده بودند که قدرت این تیم را بالا برده بود. ضمن اینکه روز خوب پرتاب های آنها بود که هر چه زدند به ثمر رسید. در حالی که درصد پرتاب های 2 امتیازی بازیکنان ما هم با حدود 30 درصد، بسیار پایین بود.

وی ادامه داد: وقتی دیدیم با تیم قدرتمندی مثل مهرام بازی داریم و امکان برد هم نیست، در بسیاری دقایق از بازیکنان اصلی استفاده نکردم، چون روز دوشنبه دیدار حساسی مقابل منتخب ماهشهر داریم که در ادامه لیگ برای ما تعیین کننده خواهد بود.البته بازیکنان اصلی ما هم نتوانستند کار خود را انجام دهند.

کبیر در واکنش به سوالی مربوط به شرایط مالی تیم از اوضاع مالی گرگان ابراز رضایت کرد و گفت: تیم ما خوشبختانه امسال مشکلات مالی ندارد و تنها تیمی هستیم که 70 درصد پول بازیکنان خود را تا به حال پرداخت کرده است.

وی در واکنش به انتخاب پاویچویچ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی گفت: سرمربی جدید زمان کافی برای زیر نظر گرفتن لیگ دارد. باید کار این مربی را ببینیم. امیدوارم مربی خوبی باشد که به ارتقا بسکتبال کمک کند. 

انتهای پیام/

برچسب ها: کبیر ، هاشمی ، مهرام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار