حسین فرکی سرمربی سپاهان بعد از سه گلی که تیمش به راه اهن زد گفت:توانستیم از موقعیت ها استفاده کنیم و این گل ها می تواند در راه قهرمانی به ما کمک کند.

اینکه بازیکن با دو کارت زرد محروم شود بی انصافی  در حق باشگاههاستبه گزارش گروه  ورزشی باشگاه خبرنگاران  فرکی سرمربی سپاهان در مورد بازی تیم خود توضیح داد:مقابل تیمی بازی می کردیم که شرایط دشواری داشت. توانستیم از موقعیت ها استفاده کنیم و این گل ها می تواند در راه قهرمانی به ما کمک کند.

وی  افزود:در این بازی توپ و میدان را در اختیار داشتیم. بازیکنان توانستند شرایط بازی را در اختیار داشته باشند و بین دو نیمه هم به بازیکنان گفتم به خاطر عملکرد خوب تبریک می گویم اما می توانیم گل های بیشتری بزنیم.

وی ادامه داد:امیدوارم در بازی های آینده خانگی بتوانیم از امتیاز هواداران استفاده کنیم و نتیجه بگیریم. بچه های ما خیلی خوب بازی کردند و امیدوارم در آینده هم بتوانیم بازی خوبی انجام  دهیم.
 
وی در ادامه  گفت:کار ما سخت تر از تیم های مدعی است  .چون به هر حال یکی از دو تیم در بازی های رو در رو باید پیروز شود.

فرکی گفت: ما جلوی تیم های پائین جدول شرایط سخت تری داریم چون این تیم ها چیزی برای از دست دادن ندارند. بیشتر بازی های ما همین استرس و فشار را دارد.به هر حال  تیم های پائین جدول و بالا جدول نداریم . با تیم های مدعی قهرمانی نیز که بازی داشتیم زیر فشار بودیم.
 
فرکی در ادامه افزود:بازیکن نباید با دو کارت زرد محروم شود .محمدرضا خلعتبری و موسی اف نباید کارت زرد می گرفتند و داور هم نباید کارت زرد می داد.

وی ادامه داد:قبل از هر بازی هم به بازیکنان می گوییم که کارت نگیرند. اینکه بازیکن با دو کارت زرد محروم شود بی انصافی  در حق باشگاههاست و نباید این اتفاق بیافتد. ما در شرایط حساسی هستیم و به هر حال این کارت گرفتن ها پیش می آید.
 
وی اظهار داشت:برای من تازه فصل شروع شده  است.واقعا ما در تمرینات کار زیاد می کنیم و باید در استفاده از موقعیت ها بیشتر دقت کنیم .وقتی یک مربی با تیمی کارش را آغاز می کند برای اصلاح نیاز به یک فصل یا دو فصل زمان دارد.اینکه ما موقعیت های زیادی داریم نوید روزهای خوش را می دهد.
 
وی افزود:باید از محرم تقدیر کرد .محرم روز خوبی داشت و شرایطش بهتر شده است. او بعد از چند ماه دوری توانسته خودش را به شرایط ایده آل برساند و این کار سختی است. او اگر در زمین فقط بایستد برای ما قابل تقدیر است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار