آغاز به کار اولین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته:

حضور 200 شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه صنعت ساختمان

اولین نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته با شعار "رونق صنعت ساختمان؛ راهکار خروج از رکود " دیروز جمعه 4 اردیبهشت ماه در شبستان اصلی مصلای بزرگ امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد.

اولین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته برگزار گردید/ حضور 200 شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه صنعت ساختمانبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران اولین نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته با شعار "رونق صنعت ساختمان؛ راهکار خروج از رکود" دیروز جمعه 4 اردیبهشت ماه در شبستان اصلی مصلای بزرگ امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد.

بر اساس این گزارش امیر مازیار شاکری مدیر ستاد برگزاری نمایشگاه با اشاره به اینکه نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته برای اولین بار در شبستان مصلی امام خمینی برگزار می‌شود گفت: این نمایشگاه با هدف برگزار شدن یک نمایشگاه متفاوت و مطابق با نیاز مشارکت‌کنندگان و مخاطبان برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این نمایشگاه با هدف حرکت به سمت مسیر توسعه اقتصادی و با تنوع کالایی بالا برگزار می‌شود.

شاکری اظهار داشت: ما در طول سال رویدادهای نمایشگاهی بسیاری از جمله صنعت ساختمان تهران که در محل دائمی نمایشگاه‌ها در حوزه صنعت ساختمان داریم اما این نمایشگاه در ابعاد کوچک‌تر به سهم خود سعی کرده گام‌های ناپیموده سایر نمایشگاه‌ها را بردارد.

همچنین حسن محشتم رییس انبوه سازان استان تهران با اشاره به اینکه این نمایشگاه با سایر نمایشگاه های ساختمان متفاوت است ،گفت:در این نمیاشگاه سعی کردیم یک تبادل همکاری میان شرکت ها و سازندگان صنعت ساختمان ایجاد شود.
 
بر اساس این گزارش محورهای حضور در نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته عبارتند از: تجهیزات و ماشین‌آلات ساختمانی- دکوراسیون، معماری پوشش‌های سقف و دیوار- کاشی، سرامیک و پوشش‌های کف- لوازم و تجهیزات برق و روشنایی- در و پنجره- لوازم آشپزخانه- تأسیسات لوله، اتصالات و شیرآلات- رنگ، چسب و عایق- مشاوران، پیمانکاران و انبوه‌سازان.

همچنین در این نمایشگاه 200 شرکت داخلی و نمایندگانی از 22 شرکت خارجی حضور دارند و به همت انجمن صنفی انبوه‌سازان برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش اولین نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته با 183 شرکت فعال در حوزه صنعت ساختمان از 4 تا 8 اردیبهشت ماه همه روزه از ساعت 10 صبح تا 8 شب پذیرای حضور بازدیدکنندگان هستند.

انتهای پیام/
برچسب ها: نمایشگاه ، ساختمان ، رکود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار