سرپرست امور نمایشگاهی اتاق تعاون ایران، کمک به دولت در اجرای اقتصاد مقاومتی، با شعار اقدام و عمل و هم چنین خروج از رکود را هدف اتاق تعاون از برگزاری شانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد کریمی در نشست خبری که امروز در ستاد برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان برگزار شد، با اشاره به سیاست های کلان و چشم اندازی که در قبل از اجرای هر برنامه ای در کشور در نظر گرفته می شود، گفت: در راس سیاست های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، سیاست های اقتصاد مقاومتی است که امسال نیز با شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام گذاری شده و دولت نیز در این زمینه برنامه های متنوعی را در حال تدوین و اجرا دارد.

وی افزود: تدوین و اجرای برنامه پنجم توسعه نیز بر مبنای سیاست های کلان کشور انجام می شود که سیاست های اقتصاد مقاومتی یکی از آنهاست.

کریمی بیان داشت: اتاق تعاون ایران به عنوان یک تشکل غیردولتی دراجرای اقتصاد مقاومتی به یاری دولت شتافته و برای تحقق اقدام و عمل و هم چنین با هدف خروج از رکود اقتصادی، اقدام به برگزاری شانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان می کند.

وی تاثیر صنعت ساختمان را در ایجاد رکود از یک طرف و تاثیر آن بر خروج رکود اقتصادی از سوی دیگر را بسیار با اهمیت دانست و بیان کرد: در این زمینه اتاق تعاون ایران با اقدام به برگزاری این نمایشگاه ، در سال اقدام و عمل به ایجاد فرصت های شغلی در مسکن و صنعت ساختمان کمک می کند.

کریمی این نمایشگاه را بزرگترین نمایشگاه کشور ذکر کرد و گفت: در برگزاری شانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان، سازمان توسعه تجارت، وزارت صنعت و وزارت تعاون با اتاق تعاون همکاری داشته اند.

عضو هیئت رئیسه اتاق تعاون ایران به حضور شرکت های خارجی در این دوره از نمایشگاه اشاره کرد و افزود: یکی از ویژگی های این نمایشگاه حضور خارجی ها است که با توجه به شرایط امن و با ثبات سیاسی کشور در منطقه، مورد توجه کشورهای خارجی قرار گرفه است.

وی بیان داشت: 300 شرکت خارجی برای حضور در شانزدهمین دوره از نمایشگاه صنعت ساختمان ثبت نام کرده اند و 6500 متر مربع از 50 هزار فضای غرفه های این نمایشگاه را به خود اختصاص داده اند و پیش بینی می شود با استقبال خوبی از سوی خارجی ها در این نمایشگاه روبرو شویم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار