مربی تیم فوتبال استقلال گفت: عدم تمدید قرارداد قلعه نویی با آبی پوشان به منزله همکاری نکردن وی نیست.

بیانی: قلعه نویی فقط به تمدید قرارداد پاسخ مثبت نداد، جباری و برخی‌ها، ندانسته اظهار نظر نکنندشاهرخ بیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص توقف استقلال مقابل تیم پدیده اظهار داشت: در نیمه اول اصلا خوب بازی نکردیم اما در  نیمه دوم با توجه به تغییراتی که در ترکیب تیم ایجاد شده توانستیم عملکرد بهتری را به اجرا بگذاریم. البته باز هم باید بگویم که موقعیت‌هایمان تبدیل به گل نمی‌شود و فکر می‌کنم نتایج اخیر تیم باعث شده که استرس زیادی به بازیکنان وارد شود.

وی بیان کرد:‌ روز گذشته شاید تمام بازیکنان را هم در اختیار داشتیم اما وقتی تیم وارد استرس می‌شود، اگر تمام ستاره‌ها باشند فایده ای ندارد به طور مثال خسرو حیدری را دیدید که اصلا آماده نبود و هنوز درگیر مصدومیتی است که در تیم ملی برایش پیش آمده و از طرفی دیگر کرار نیز به هیچ وجه شرایط خوبی نداشت و به نظر من مشکلات باید به صورت کلی حل شود.

بیانی افزود: در فوتبال ایران چیزی را نمی توان پیش بینی کرد، به نظرم هنوز هم همه چیز در دست خودمان است و باید در سه بازی آینده بهترین نتایج را کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: شانس کسب سهمیه آسیایی وجود دارد و تمام تمرکز کادر فنی نیز روی همین سه بازی پایانی است و جا دارد تشکر ویژه‌ای از بازیکنان و کادر فنی داشته باشیم که در این شرایط بوجود آمده تیم را تنها نگذاشته و با تمام توان بازی کردند.

بیانی در خصوص اینکه جباری و تعدادی منتقدان اعلام کردند قلعه نویی از دستیاران خود مشورت نمی‌گیرد عنوان کرد: مگر امثال جباری و منتقدان دیگر در جلسات ما حضور داشتند؟ آن‌ها از کجا می‌دانند که قلعه نویی از ما مشورت نمی‌گیرد؟ چه کسی این اطلاعات را به این افراد می‌دهند؟ باید بگویم که قلعه نویی خوشبختانه سرمربی است که قبل از بازی مشورت‌های لازم را از دستیاران خود می‌گیرد و نمی‌دانم چرا همه قصد کوبیدن قلعه نویی را دارند!! پس اینه همه جلسه فنی برگزار می‌کنیم برای چیست؟ از طرفی دیگر قلعه نویی با تمام وجود کار می‌کند و بازیکنان نیز عملکرد قابل قبولی دارند و امیدوارم وضعیت خصوصی سازی تیم هرچه زودتر مشخص شود و مشکلات مالی تیم نیز از بین برود.

وی درباره اینکه افشارزاده به قلعه نویی پیشنهاد سرمربی‌گری فصل آینده را داده اما وی رد کرده است عنوان کرد: ‌در جریان این مسئله بودم اما قلعه نویی می‌خواهدکه پایان فصل تمام شود و بعد تصمیم گیری کند. باید ببینیم که این تیم برای فصل آینده دست چه کسی خواهد بود و چه طور می‌خواهد تیم بسته شود. در حال حاضر تمرکز قلعه نویی بر روی سه بازی آینده است و این طور نیست که به تمدید قرارداد پاسخ مثبت نداده و بخواهد به تیم دیگری فکر کند، این موضوع هرگز صحت ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۵:۴۱ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
آیا همه بازیکنانی مثل جباری.تیموریان .نکونام.فرهادمجیدی و ...قصد کوبیدن قلعه نویی را دارند؟ چرا؟ آیا طرفدار کم دارند و یا بازیکنان خوبی نبودند و یا دیگر تیم های مطرح خواهان به خدمت گرفتن آنها نبودند؟به راستی همه این اسطوره های فوتبال ایران و استقلال دروغ میگویند؟
آخرین اخبار