معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 5 از برگزاری جشنواره مدیریت پسماند و محیط زیست به مناسبت روز زمین پاک در بوستان جوانمردان خبر داد.

برگزاری جشنواره مدیریت پسماند در بوستان جوانمردان/ اجرای نمایش آموزشی تفکیک زباله از مبدارضا مددی معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 5 در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری جشنواره مدیریت پسماند در بوستان جوانمردان اظهار کرد: ‌با توجه به اهمیت حفظ محیط زیست و ضرورت مشارکت شهروندان در این زمینه برنامه‌های گسترده‌ای به مناسبت روز زمین پاک در حال اجرا است.

وی در ادامه افزود: جشنواره مدیریت پسماند با همکاری نواحی 7گانه در بوستان‌های جوانمردان، هخامنش، نوگلان، کاج، گلایل، میعاد و گل مریم برگزار می‌شود.

مددی همچنین از برگزاری مسابقات هنری در مدارس با محوریت حفاظت از محیط زیست گفت: با توجه به ضرورت آموزش و آشنایی کودکان با مدیریت پسماند مسابقه نقاشی در مدارس و مهدهای کودک برگزار می‌شود.

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 5 از اجرای نمایش آموزشی تفکیک زباله از مبدا توسط گروه‌های نمایشی در بوستان‌ها و مدارس را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

وی در پایان از برگزاری همایش پاکسازی بوستان‌ها  خبر داد و تصریح کرد:‌ این نمایش در راستای فرهنگ سازی در زمینه حفاظت از زمین، جمع‌آوری زباله و پاکسازی محیط زیست با همیاری مردم انجام می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار