مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به اینکه 11 سال است که قانون اجرایی این سازمان در خصوص مدیریت پسماند تغییر پیدا نکرده، گفت: قانون اجرایی مدیریت پسماند در آینده نزدیک تغییر می‌یابد.

حسین جعفری مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه تعاملی با وزارت بهداشت در خصوص زباله‌های بیمارستانی برقرار شده است، اظهار کرد: طبق مصوبه هیئت دولت قانون اجرایی مدیریت پسماند در آینده نزدیک تغییر پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: شهرداری تهران مصوبه‌ای را در خصوص بازنگری قانون اجرایی مدیریت  پسماند به هیئت دولت ارائه کرد که این قانون پس از  11 سال باید تغییر یابد و آنها نیز موافقت خود را در این زمینه اعلام کردند.

 جعفری یادآور شد: امیدواریم که در خصوص پسماند‌های بیمارستانی و پزشکی تغییر مناسب در این دوره در نظر گرفته شود به طور طبیعی سیاست شهرداری برای سیاست‌های وزارت بهداشت و سازمان محیط زیست تنظیم خواهد شد و گام مثبتی برای رسیدن، به مصرف درست گام خواهیم برداشت.

 وی در پایان با بیان اینکه بررسی‌های بسیاری در خصوص احداث کارخانه زباله سوز بیمارستانی‌ انجام داده‌ایم، گفت: امیدواریم به زودی شاهد احداث یک کارخانه زباله سوز بیمارستان در کشور باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار