سرپرست تیم فوتبال راه آهن گفت: تبحر خاصی که فرهاد کاظمی سرمربی تیم دارد می‌تواند تیم را از بحران خارج نماید.

منوچهری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت تیم راه آهن اظهار داشت: وضعیت تیم خوب است و با توجه به بازی‌های پیش رو و کسب امتیازات بیشتر می‌توانیم جایگاهمان را جدول ارتقا دهیم باید بگویم تیم راه آهن با اطمینان کامل می‌تواند در لیگ برتر بماند و به طور حتم لیگ دسته یک سقوط نمی‌کند.

وی بیان کرد: تبحر خاصی که فرهاد کاظمی سرمربی تیم دارد و انگیزه بالایی که وی به بازیکنان تیم وارد کرده این ساله باعث شده که بازیکنان از لحاظ روحی و روانی در شرایط قابل قبولی قرار بگیرند،‌امیدوارم بتوانیم در سه بازی آینده امتیازات خوبی را کسب کنیم و در لیگ برتر بمانیم.

وی درباره اینکه آیا تیم راه آهن به لیگ دسته یک سقوط می‌کند یا خیر افزود: تیم راه آهن به هیچ عنوان به لیگ دسته یک سقوط نمی‌کند و با توجه به تبحر خاص کاظمی به طور حتم در لیگ برتر می‌مانیم چرا که سرمربی تیم توانایی خارج کردن بحران از تیم را دارد.

وی درباره اینکه آیا عملکرد ضعیف تیم به خاطر نحوه بازی بازیکنان است یا خیر عنوان کرد: در حین انجام تمرینات کاظمی به طور کامل تمام مسائل فنی را به صورت الفبا به بازیکنان گوشزد می‌کند و کارهای سرمربی تیم بر روی  حساب و کتاب است اما اگر یک سری از بازیکنان به طور دقیق به صحبت‌های کاظمی گوش کنند میتوانیم مثل آب خوردن در لیگ برتر بمانیم.

منوچهری افزود: مسائل داوری و برخی از قضاوت‌ها باعث شده که نتوانیم آن طور که باید نتایج قابل قبولی را کسب کنیم و اگر امتیازات برای تیم ما به حساب می‌آمد و به طور حتم جایگاه ما در جدول تغییر پیدا می‌کرد.

سرپرست تیم فوتبال راه آهن عنوان کرد: طی روزهای آینده قرار است مطالبات بازیکنان پرداخت شود تا آنها با روحیه بالا بتوانند در بازی‌های آینده حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: منوچهری ، لیگ برتر ، کاظمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار